Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

Ημερολόγια 2013... με περιπέτεια

Ζήλεψα κι εγώ...
άνθρωπος είμαι....
και παρόλο που δεν είχα καμιά διάθεση για Χριστουγεννιάτικες κατασκευές,
είδα τα ξύλα κοπής  και τις υπέροχες κουτάλες τις διακοσμημένες με decoupage,
που αναρτήθηκαν από  φίλες,
και είπα κι εγώ να κάνω κάτι.

Aρχικά προμηθεύτηκα 4 ξύλα κοπής,
και επειδή δεν βρήκα άλλα, πήρα και 3 θήκες για αλληλογραφία.
Αποφάσισα να τα στολίσω με decoupage
και να κολλήσω ημερολόγια για να τα κάνω δώρο.

Αλλά ενώ όλα πήγαιναν μια χαρά,
ανακαλύπτω πως δεν έχω την ειδική κόλλα για decoupage,
οπότε αποφάσισα να την αντικαταστήσω με atlacol.

Και το ατύχημα έγινε.
Η κόλλα σκέπασε τις φωτογραφίες του decoupage,
κι αυτές εξαφανίστηκαν τόσο που ούτε να τις διακρίνω δεν μπορούσα.
Εγώ μέσα στα νεύρα, πήρα βαθιά ανάσα κι αποφάσισα πως θα διορθώσω την κατάσταση.

Έτσι λοιπόν μπήκαν σε δράση τα πινέλα,
οι σκόνες αγιογραφίας και η atlacol,
που ήταν η κατ' εξοχήν υπεύθυνη για το ατύχημα,
και ζωγράφισα από πάνω όλες τις φωτογραφίες του decoupage.

Αγανάκτησα γιατί χρόνο πολύ δεν είχα και πιέστηκα πολύ
αλλά στο τέλος κάτι έγινε.

Από σεβασμό στη φίλη που διακόσμησε ξύλα κοπής,
από την οποία έκλεψα την ιδέα, αυτά δεν θα σας τα δείξω,
παρόλο που έγιναν πολύ πιο όμορφα από τις θήκες αλληλογραφίας,
τις οποίες θα σας δείξω.
Στη μία δεν έχω βάλει ακόμη ημερολόγιο, θα βάλω όμως σύντομα.

Έτσι για να πω κι εγώ πως κάτι έκανα  Χριστουγεννιάτικο
και για να τα αφιερώσω στο Δελφινάκι 
για το "Γιορτινό Διαγωνισμό Δημιουργίας"
αφού του το είχα υποσχεθεί.






ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ 
ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ
 5ου ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΑΣ


26 σχόλια:

  1. Μπορεί Φλώρα μου να σε ταλαιπώρησαν λίγο, αλλά τελικά έγιναν όμορφα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέτρια θα έλεγα εγώ.
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Κι όμως έγιναν πολύ όμορφα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα μου πανέμορφα έγιναν! Άμα πιάνει το χέρι σου....
    Μπράβο σου!
    ΥΓ: Η ανάρτησή μου πριν λίγη ώρα είναι αφιερωμένη σε σένα καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μεγάλη τιμή μου έκανες για το τίποτα.
      Ευχαριστώ πολύ και κοκκινίζω από ντροπή...

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφες οι θήκες...είμαι σίγουρη πως και τα ξύλα κοπής τα έκανες υπέροχα κι ας μην μας τα δείχνεις...καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  5. Μια χαρά τα κατάφερες,Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλούτσικα...
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις...

      Διαγραφή
  6. Τα καταφερες περίφημα..Φλώρα μου ...που να δείς απόειρες αποτυχημενες δικές μου..χι..χι.. δεν το κατεχω καλά το άθλημα... γι αυτό και δεν κανω ντεκουπαζ...αλλα καποια στιγμή που θα εχω χρόνο...ίσως...καλη επιτυχια σε οιτι κανεις....φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανεύκολη τεχνική για να φτιάχνεις όμορφα πράγματα.
      Δεν είναι τέχνη, είναι τεχνική που σημαίνει πως αν ασχοληθείς σίγουρα θα τα καταφέρεις.

      Διαγραφή
  7. Καλή μου Φλώρα ευχαριστω πολύ πολύ για την συμμετοχή.Στενοχωρηθηκα ομως που αγχώθηκες και νευρίασες και αγανάκτησες...θέλω το ταπεινό μου σπιτάκι και οι διαγωνισμοί του και ότι άλλο να μην αγχώνει κανέναν..να μπαίνεται εκεί μέσα και να περνάτε όμορφες στιγμές..
    άδικα αγχώθηκες και νευρίασες ειναι πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες
    εγώ δεν γνωριζω καθόλου αυτές τις τεχνικές του decoupage αλλά αυτά που βλέπω μου αρέσουν πολυ πολύ. Τα παίρνω και πάω να τα βάλω με τις άλλες συμμετοχές. Σου εύχομαι καλή επιτυχία.

    Επίσης, μιας και είναι ημερολόγια, μπορώ εκτός από τον διαγωνισμό μου, να τα βάλω και εδώ; http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_2535.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι θέλεις δελφινάκι μου. Όσο για το ότι αγχώθηκα, δεν έχει να κάνει με σένα. Αγχώθηκα γιατί ήταν κρίμα να πάνε χαμένα αν δεν πετύχαιναν. Επιπλέον θα μπορούσαν να είναι έτοιμα και πολύ πιο όμορφα σε μισή ώρα και αυτά μου πήραν 1 απόγευμα ολόκληρο.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Φλώρα μου. Θα τα βάλω και στην Ιδέα των Ημερολογίων...Ειναι κριμα που ταλαιπωρηθηκες..Το αποτελεσμα ομως ειναι πολυ ομορφο, εμενα μου αρεσαν.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!! Έλα τώρα, γιατί μας το έκανες αυτό; Από τα λάθη μαθαίνουμε!!! Ή ανακαλύπτουμε κάτι καινούριο!!! Ήθελα να δω και τα ξύλα κοπής... Ας είναι. Οι θήκες αλληλογραφίας πάντως έγιναν τέλειες.

    Επειδή εγώ ξέρεις ότι είμαι αυτοδίδακτη και χρησιμοποιώ ό,τι με βολεύει κι όχι ό,τι υποδεικνύει απαραίτητα η κάθε τεχνική, συνήθως χρησιμοποιώ για το decoupage μια απλή colla vinilica (λευκή) που μπορεί να είναι η σωστή, μπορεί και όχι. Δεν ξέρω, εσύ θα μου πεις! Ποια είναι η ειδική κόλλα για decoupage; Η ατλακόλ σίγουρα φαντάζομαι ότι δεν κάνει γιατί θέλει αραίωση και αποκλείεται να πετύχει σωστά με το ανακάτεμα. Περιμένω μάθημα!! Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει μια πολύ καλή ειδική κόλλα που την αγοράζεις από τα καταστήματα Hobby. Eγώ συνήθως πάω στο paco art και αγοράζω ότι χρειάζεται, αλλά αν είσαι μακριά μπορείς να μπεις στο site του και να παραγγείλεις να στο στείλουν.

      Διαγραφή
  9. Φλωράκι μου έχω μια παμπάλαιη γραμματοθήκη ξύλινη ... ούτε ξέρω πως βρέθηκε στο σπίτι ... μάλλον από το Μοναστηράκι θα είναι ... μου έδωσες ιδέα να την αλλάξω λιγάκι !

    φιλάκια πολλά
    να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και κάτι καλό που προέκυψε από την αποτυχημένη κατασκευή.
      Όταν φτιάξεις την παλιά τη δική σου θέλω να μας τη δείξεις.

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα γίνανε! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!! Θα ήθελα να δω και τα ξύλα κοπής αλλά δεν πειράζει!
    Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τίνα μου, και σε σένα καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφα δωράκια. ΄Αξιζε ο κόπος σου. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλές γιορτές και σε σένα Γιούλα μου.

      Διαγραφή
  12. Κλαυδία9:30 π.μ.

    Φλώρα μου οι δημιουργίες σου όπως πάντα καλόγουστες και τρυφερές, όλοι έχουμε πειραματιστεί και ταλαιπωρηθεί απο αποτυχίες, όμως δεν μα πτοούν αλλά μας πεισμώνουν.....η κρυσταλλική atlacol πάντως γίνεται διάφανη όταν στεγνώσει και δεν καλύπτει τις εικόνες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα προφανώς δεν ήταν κρυσταλλική ή ήταν παλιά και ήταν πολύ παχύρευστη. Δεν ξέρω τι έφταιξε. Την επόμενη φορά θα προσέξω να έχω ότι χρειάζεται και μετά να συνεχίσω...

      Διαγραφή
  13. Φλωρα μου πολύ έξυπνη η ιδέα σου για το ημερολόγιο. Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο και μην ανησυχείς, έτσι γίνεται πάντα. Στο τέλος πάντα ξέρουμε ότι μπορούμε να το είχαμε κάνει super τέλειο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή