Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

Έναρξη 5ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Σήμερα ξεκινάει 
το 5ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
      Μέχρι  και 28 Δεκεμβρίου                    
 μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες - παραμύθια σας.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
  Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μου έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

 Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

 Οι  λέξεις  αυτές, διαλέχτηκαν από τον Μίνωα - Αθανάσιο Καρυωτάκη, τον 2ο νικητή του 4ου παιχνιδιού μας, αφού του παραχώρησε το δικαίωμα αυτό  η Funky Monkey, η πρώτη νικήτρια του παιχνιδιού, και είναι οι εξής:

                                                                      γυναίκα                               



                                                                                                                           πάθος



                                                                                            
                                                    



μεντεσές



                                                                κέδρος   


                                                                                                                    
                                                        









πορτατίφ


Πρότασή μας, που εξακολουθεί να ισχύει, ήταν  να φιλοξενούν οι νικητές στο δικό τους blog το παιχνίδι μας (αν θέλουν και μπορούν).



   Δυστυχώς οι νικητές του 4ου παιχνιδιού μας, για δικό τους σοβαρό λόγο ο καθένας, δεν μπορούν να φιλοξενήσουν το 5o παιχνίδι, το οποίο θα διεξαχθεί και αυτή τη φορά στο δικό του σπίτι - blog το "TEXNIS STORIES".
Αφήνουμε λοιπόν το ταξίδι του παιχνιδιού μας ίσως για την επόμενη φορά.
  
Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


        ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 

Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτώνται  και  θα παραμένουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα 
 3 εβδομάδων  και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά δηλαδή
το "πορτατίφ" δεν μπορεί να γίνει "πορτατιφάκι" καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.
Επίσης  τα ουσιαστικά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ονόματα.


     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 

            Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Δεν επιτρέπεται κάποιος να στείλει  πάνω από δύο (2) ιστορίες.

Σε περίπτωση  που και οι 2 ιστορίες έχουν υψηλές βαθμολογίες που  τις κατατάσσουν ανάμεσα στις 3 νικήτριες θα ανακηρύσσεται νικήτρια μόνο η μία από τις δύο, αυτή με την μεγαλύτερη βαθμολογία.

 Και αυτός ο όρος προέκυψε μετά από παράπονα και τον θεωρώ λογικό εξ αιτίας και πάλι του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Παρακαλώ να μην προσκαλούμε φίλους και γνωστούς μας για να δώσουν βαθμούς στην δική μας ιστορία, αφού αυτό το παιχνίδι γίνεται μόνο και μόνο για την ευχαρίστησή μας και σίγουρα δεν πάμε για Νόμπελ λογοτεχνίας.

Επίσης παρατηρήθηκε στο προηγούμενο παιχνίδι την τελευταία στιγμή της βαθμολόγησης να  σπεύδουν άνθρωποι για να βαθμολογήσουν με 3 μία συγκεκριμένη ιστορία, ώστε να την περάσουν στην 1η θέση. 
Αυτό δεν είναι σωστό για όλους τους υπόλοιπους που παίζουν με αξιοπρέπεια και όχι βαθμοθηρικά, άλλωστε εδώ δεν παίζει Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός, ώστε να προσπαθούμε να μπει γκολ την τελευταία στιγμή για να αλλάξει το αποτέλεσμα.

Αν αγαπάμε το παιχνίδι μας, πρέπει όλοι μαζί να διαφυλάξουμε την αθωότητα και την διαφάνειά του.

Σας εύχομαι ολόψυχα

Καλή σας επιτυχία

20 σχόλια:

  1. Φλωρίτσα μου, εύχομαι επιτέλους να καταφέρω κι εγώ να έχω συμμετοχή.

    Φιλάκια κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eύχομαι Μary μου να έχεις κι εσύ συμμετοχή και μάλιστα επιτυχή.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα, Φλώρα μου! Καλή επιτυχία σε όλους όσους θα συμμετάσχουν!

    Φαντάζομαι ότι πάλι, όσοι θα στείλουν ιστορίες δεν μπορούν να βαθμολογήσουν τον εαυτό τους και τη δική τους ιστορία. Δεν είδα να το γράφεις επάνω, μάλλον έγινε εκ παραδρομής. Αν ισχύει ακόμη, βάλε το, για να αποφύγουμε πάλι προβλήματα. Πολλά φιλάκια, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ο όρος αυτός, μαζί και με άλλους, αφορά τη βαθμολόγηση, αναφέρεται ρητά στην ανάρτηση με τη δημοσιοποίηση των ιστοριών όταν ξεκινάει η βαθμολόγηση.
      Πολλά φιλιά κι από μένα και καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Φλώρα μου. Ενδιαφέρουσες οι νέες λέξεις. Καλή επιτυχία σε όλους και σε σένα για την διεξαγωγή και την ιδέα αυτού του παιγνιδιού.. Θα λάβω κι εγώ μέρος αυτή τη φορά (δε το χω με το γράψιμο, δε θα ειναι τιποτα σπουδαίο, για στήριξη της ιδέας σου θα το κάνω) Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αγάπη θα περιμένω την ιστοριούλα σου.
      Εύχομαι καλή έμπνευση.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ καλή μου Φλώρα.Μόλις στην έστειλα στο email σου.

      Διαγραφή
  4. Α! Πολύ όμορφα! Καλή διεξαγωγή να ευχηθώ για αρχή!
    Θα προσπαθήσω ...λίγο δύσκολο μου φαίνεται προς το παρόν!
    Θα δείξει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε φοβάμαι εσένα.
      Δείχνεις ότι τα δύσκολα τα βάζεις σε τάξη και τα δαμάζεις.

      Διαγραφή
  5. Σημειώνω τις λέξεις, ξύνω τα μολύβια και ξεκινάω να γράφω...ε, εντάξει, όχι αμέσως, αλλά θα γράψω..
    Είμαι σίγουρη πως αυτή τη φορά καταλάβαμε όλοι πως παίζεται το παιχνίδι..καλή έμπνευση σε όλους!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή σου επιτυχία Μαρία μου.

      Διαγραφή
  6. Δυσκολάκι μου φαίνεται αλλά είμαι μέσα κι αυτή τη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ζορίζομαι αλλά κάτι θα γίνει.
      Αυτός ο μεντεσές μου έχει κάψει την καρδιά.

      Διαγραφή
  7. Ο αγαπητός Μίνωας Αθανάσιος Καρυωτάκης βρήκε λέξεις που μπορεί να οδηγήσουν σε ενδιαφέρουσες ιστορίες...! Δεν το περίμενα να γράψω κάτι αλλά δούλευαν οι λέξεις μέσα μου και στέλνω αυτά που σκέφτηκα!
    Let the game begin! Καλη εβδομάδα με δημιουργικότητα!
    (ΥΓ. μπήκα για τα καλά στο τρυπάκι του συγγραφέα- πλάκα έχει! Θα το σκεφτώ για αλλαγή επαγγέλματος μου φαίνεται...!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τρελαίνεις Μαρία μου. Αν αλλάξεις επάγγελμα εξαιτίας του παιχνιδιού σημαίνει ότι βρήκες το ταλέντο και το χάρισμά σου.

      Διαγραφή
    2. Πολλα ταλέντα έχω που θα μπορούσα να τα καλλιεργήσω αλλα ας όψεται που πρέπει να βγουν τα προς το ζειν! Δεν με παίρνει να αρχίσω καλές τέχνες ή συγγραφή βιβλίων...! Μόνο για χόμπι!!! Αλλα πραγματικά, είχα απο μικρή γράψει και ποίημα για την αγάπη (δεν ξέρω αν το εχω κρατήσει γιατι νόμιζα ότι είναι εφηβικες ανησυχίες άνευ αξίας)...
      Και βιβλίο με παιδικές περιπέτειες είχαμε ξεκινήσει με τον αδελφό μου- αυτο κάπου πρέπει να το έχω, γιατι είχα φιλοτεχνήσει και το εξώφυλλο!
      Εν κατακλείδι, μακάρι να ήταν άλλες οι συνθήκες ζωής, που να μπορούσα να μην σκέφτομαι τίποτα άλλο παρα μόνο πώς να γεμίσω έναν καμβά ή ένα φύλλο χαρτί με ιδέες!!!

      Διαγραφή
  8. Καλή επιτυχία και καλή συμμετοχή και σε αυτό το παιχνίδι!!! Δύσκολες οι λέξεις αυτή τη φορά!! Ελπίζω κάτι να μου βγει!! χιχι!
    Καλό βράδυ!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου βγει σίγουρα, αλλά οφείλω να συμφωνήσω μαζί σου ότι οι λέξεις είναι ζόρικες.

      Διαγραφή
  9. και μένα δύσκολες μου φάνηκαν οι λέξεις, όμως ποτέ δεν ξέρεις!! χάθηκα λίγο και δεν σου έστειλα την ιστορία.. δεν το έχω ξεχάσει όμως!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παρλαλααααααλα κάτι λεω να ξεκινησω θα ιδούμε .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή