Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2012

Διόρθωση αποτελεσμάτων 4ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Λυπάμαι ειλικρινά
γιατί από απροσεξία μου έλαβα υπόψη μου στην άθροιση των βαθμών 
την αυτοβαθμολόγηση του Μίνωα - Αθανάσιου Καρυωτάκη.
Έτσι έγινε το λάθος να πάρει την 1η θέση και το χρυσό βραβείο στο παιχνίδι μας
η ιστορία του Μίνωα - Αθανάσιου Καρυωτάκη με θέμα "Ο Κυνηγός"
αντί της Funky Monkey  για την ιστορία με θέμα "Μεταξένια"
Το 3ο χάλκινο βραβείο παραμένει στην Μαρία Καλαϊτζάκη για την ιστορία με θέμα "Ωδή στη ζωή"
Κάποιοι φίλοι παραπονέθηκαν γιατί ακριβώς στο παραπέντε της λήξης της προθεσμίας για βαθμολόγηση μπήκαν κάποιοι και στήριξαν με τη βαθμολογία τους την ιστορία του Μίνωα Αθανάσιου Καρυωτάκη έτσι ώστε πέρασε από την 3η στην 1η θέση. 
Όσο αυτό ήταν εντός των χρονικών πλαισίων δεν μπορούσα να μην το δεχτώ. 
Δεν πιστεύω ότι έγινε με την παρακίνηση του φίλου μας Μίνωα, άλλωστε αυτό το βεβαιώνει ο ίδιος στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης. 
Επειδή θέλω να βλέπουμε καλοπροαίρετα ότι έχει σχέση με το παιχνίδι αυτό, ας ξεχάσουμε την 1η, 2η ή 3η θέση και ας θεωρήσουμε νικητές και τους 3. 
Πιστεύω πως στο επόμενο παιχνίδι μας όλα θα βαδίσουν όμορφα χωρίς προβλήματα και παρεξηγήσεις. 

Για να μην μακρηγορούμε  τα αποτελέσματα έχουν ως εξής

1η θέση και χρυσό βραβείο περνάει στην 
Funky Monkey για την ιστορία της " Η Μεταξένια"

2η θέση και αργυρό βραβείο περνάει στον 
Μίνωα-Αθανάσιο Καρυωτάκη για την ιστορία του "Ο Κυνηγός"

και 3η θέση και χάλκινο βραβείο περνάει στην Μαρία Καλαϊτζάκη "Ωδή στη ζωή"


20 σχόλια:

  1. Α αν πω ότι χάρηκα για αυτή την αλλαγή; Μου άρεσε πολύ η μεταξένια! Μα πάρα πολύ!
    Μπράβο λοιπόν που διακρίθηκε! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι πράγματι πολύ ωραία ιστορία και πολύ ωραία γραφή.
      Εγώ αν με άφηνες να διαλέξω τις ήθελα όλες τις ιστορίες στην πρώτη θέση...

      Διαγραφή
    2. Φλώρα μου σε νιώθω!
      Κι εγώ θα τις λάτρευα όλες στη θέση σου!
      Νιώθεις σαν μάνα κάπως που δεν μπορεί να ξεχωρίσει τα παιδιά της!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

  2. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Flora!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και συ να περάσεις καλά το Σαββατοκύριακό σου.

      Διαγραφή
  3. Χαίρομαι ιδιαίτερα που έμαθα 1ον ότι την Μεταξενια ( που της έδωσα 3 βαθμούς κι εγω) την έγραψε η funky monkey που χε διαλέξει και τις λέξεις!
    2ον, εννοείται χαίρομαι πολυ που με τις βαθμολογίες σας κέρδισα την τριτη θέση!!! Δεν είναι κι άσχημα για πρωταρα ε;!!!
    Όταν έγραφα την Ωδη στη ζωη ήξερα ότι είχε συμβεί κάτι μαγικό, ίσως το λένε " έμπνευση"!
    Μου άρεσε πολυ η όλη ιδέα και διασκέδασα και τη διαδικασία της αναμονής και της ψηφοφορίας!
    Πραγματικά υπάρχουν πολλα συγγραφικά ταλέντα απο ότι είδα σε αυτές τις ιστορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου να είσαι καλά να να μας συντροφεύεις πάντα με έμπνευση και επιτυχία.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα.Συγχαρητήρια στους νικητές. Εγώ ψήφισα μόνο δυο ιστορίες, την Νορα και την Μεταξένια. Δεν γνωρίζω το μπλογκ της νικήτριας , τώρα πάω μια βόλτα από εκεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που έπεσες μέσα στα 2 πέτυχες το 1 φαβορί.
      Άντε και στο επόμενο.

      Διαγραφή
  5. Θα μου επιτρέψεις να πω αγαπημένη μου Φλώρα πως αν οι βαθμολογίσεις γίνονται κατ΄ αυτό τον τρόπο, αυτοβαθμολογώντας τον εαυτό μας και δίνοντας πάσα στους φίλους bloggers να μας βαθμολογίσουν τότε σίγουρα τα αποτελέσματα θα έπαιζαν για όλους πολύ διαφορετικά.
    Δυστυχώς η αξιολόγηση ακόμα και σε ένα απλό blog δεν μπορεί να παραμείνει αθώα τελικά.

    Καλό Σαββατοκύριακο Φλώρα μου
    να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου, καταλαβαίνεις φαντάζομαι πως εγώ δεν ευθύνομαι καθόλου για ότι συνέβη, αντιθέτως προσπάθησα να το επισημάνω μόλις το αντιλήφθηκα για να μην συγκαλύψω κάτι.
      Προτείνω να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο και να είμαστε όλοι πιο σωστοί και προσεκτικοί, γιατί αφ' ενός είναι απλά ένα παιχνίδι και αφ' ετέρου τα έπαθλα δεν έχουν καμιά αξία.
      Επομένως ποιος ο λόγος να καιγόμαστε για τους βαθμούς.
      Ωστόσο είμαι πεπεισμένη ότι και το παιδί που υποστηρίχθηκε από φίλους τους σίγουρα κατάλαβε πως αυτό δεν είναι σωστό.
      Μου ζήτησε μάλιστα να συμμετέχει στο επόμενο παιχνίδι εκτός βαθμολόγησης.
      Κακή πρόθεση δεν υπήρχε, αν φανταστείς πως είναι μόνο 18 χρονών. Μαζί μας πιστεύω να μάθει πόσο λεπτές ισορροπίες υπάρχουν, που πρέπει να προσεχθούν ιδιαίτερα, για να υπάρχει δικαιοσύνη και διαφάνεια.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απολύτως Φλώρα μου και φυσικά δεν ευθύνεσαι για κάτι !!
      Το παιδί είχε μια δυνατή ιστορία που θα στεκόταν και χωρίς βοήθεια, το ταλέντο του φαίνεται και σίγουρα έχει πολλά να συναντήσει και να μάθει στην πορεία και όλο αυτό που διοργανώνεται εδώ μοναδικό σκοπό για εμένα έχει την ευχαρίστηση του να δίνεις αυτά που γράφεις και η πρόκληση να δημιουργείς από κάτι συγκεκριμένο που σου δίνεται.
      Θα χαρώ να δω την συνέχεια !!!

      υγ. Φυσικά και περιμένω την επόμενη ιστορία του ..... και να είναι όπως όλες μέσα στην βαθμολόγιση.

      Διαγραφή
  6. Συγνώμη για το λάθος,
    Βαθμολογήσεις
    Βαθμολογήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΠΡΑΛΒΑ ΛΟΓΩ ΕΚΘΕΣΗΣ ,ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΩ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕ, ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΛΕΞΕΩΝ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, αυτή τη φορά το έργο που είχες να κάνεις είναι πολύ ανώτερο από αυτό της βαθμολόγησης ενός απλού παιχνιδιού.
      Πολύ θα θέλαμε να μάθουμε το τελικό αποτέλεσμα της δικής σου διοργάνωσης και να χαρούμε με όποια ανάγκη κι αν καλύψουν τα έσοδα των κουμπαράδων.

      Διαγραφή
  8. Δεν πειράζει, κούκλα μου, τα λάθη ανθρώπινα!
    Τέλος καλό, όλα καλά!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επιείκειά σου.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  9. Πω! πω! Σήμερα είδα τι έγινε!!
    Αρχικά, συγχαρητήρια στην νικήτρια!! Η ιστορία της ήταν αυτή που ξεχώρισα κι εγώ κι έδωσα τους 3 βαθμούς μου! Βέβαια, όλες οι ιστορίες ήταν υπέροχες, και "Ο Κυνηγός" συναγωνίστηκε στην βαθμολογία μου την "Ωδή στη Ζωή", οπότε αξίζουν να βρίσκονται στην κορυφή!!
    Κρίμα που έγινε με αυτόν τον τρόπο όμως..
    Πιστεύω, όπως κι εγώ, έτσι και οι περισσότεροι, δεν συμμετέχουμε για βαθμούς ή για πρώτη θέση και πως δεν έχουμε διαδώσει ποια ιστορία στέλνουμε κάθε φορά έτσι ώστε να μας ψηφίζουν..
    Τέλος, πάντων! Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά και σε εσένα για την διοργάνωση του παιχνιδιού!! Ελπίζω το περιστατικό αυτό να μην γίνει αφορμή να "χαλάσει" το τόσο όμορφο παιχνίδι!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, Φλώρα!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρυελπιστώ να συνεχιστεί το παιχνίδι μας αγνό και αθώο όπως άρχισε γιατί δεν θεωρώ πως υπήρχε κακή πρόθεση απλά ένα λάθος.
      Σε περιμένουμε κοντά μας να γράψεις κι εσύ πάλι.

      Διαγραφή
  10. Εγώ χαίρομαι για δυο λόγους.... Για το γεγονός ότι κι εγώ αυτήν επέλεξα για τους 3 βαθμούς αλλά και για τις αναλογίες με την δική μου ιστορία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή