Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Αν ήμουν... από την @iris και δωράκια από το Κατερινάκι


Μετά από τη φίλη μου Αριστέα με το υπέροχο  blog της
"η ζωή είναι ωραία"
 http://princess-airis.blogspot.gr/
παίρνω τη σκυτάλη του 
" Αν ήμουν ", 
που πρώτη ξεκίνησε, 
και συνεχίζω. 




Αν ήμουν κινούμενο σχέδιο, θα ήμουν  η  Μini Mouse  με τα βλέφαρα που πεταρίζουν  από νάζι.
Αν ήμουν χρώμα, θα ήμουν  το βαθύ μπλε του πελάγου.
Αν ήμουν αντικείμενο, θα ήμουν ακριβό φλιτζάνι πορσελάνης γιατί  ο ήχος του όταν το ακουμπάς στο πιατάκι είναι τόσο μελωδικός που νομίζεις πως είναι νότα μουσικής παιγμένη  από ένα άγνωστο όργανο .
Αν ήμουν λουλούδι, θα ήμουν εκατόφυλλο τριαντάφυλλο γιατί το άρωμά του είναι μοναδικό.
Αν ήμουν ζώο, θα ήμουν ψαράκι της γυάλας γιατί λένε πως έχει  μνήμη δευτερολέπτων επομένως δεν έχει μνήμες που το κάνουν να λυπάται.
Αν ήμουν γλυκό, θα ήμουν πλούσια ρευστή σοκολάτα πάνω σε αφράτη κρέμα και σαβαγιάρ ποτισμένα με λικέρ πορτοκάλι.
Αν ήμουν ποίημα, θα ήμουν  ο Ερωτόκριτος, γιατί πάντα με μάγευαν οι στίχοι με κατατρεγμένες αγάπες.
Αν ήμουν ποτό, θα ήμουν λικέρ baileys  με πάγο γιατί μου αρέσει η πλούσια υφή του.
Αν ήμουν βιβλίο, θα ήμουν "Το χρώμα του φεγγαριού" της Αλκυόνης Παπαδάκη.
Αν ήμουν ταινία, θα ήμουν "Το κορίτσι με τα μαύρα" γιατί δίνει μάθημα αξιοπρέπειας .
Αν ήμουν επάγγελμα, θα ήμουν καπετάνιος, γιατί  ζει και χαίρεται  τις προκλήσεις της θάλασσας.
Αν ήμουν μουσική, θα ήμουν το "spente le stelle" τραγουδισμένο από την Εmma Shapplin.
Αν ήμουν τέχνη, θα ήμουν πίνακας ζωγραφικής με άγρια αφρισμένη θάλασσα, για να βγάζω από μέσα μου το θυμό που μου περισσεύει .
Αν ήμουν συναίσθημα, θα ήμουν έρωτας, γιατί είναι κυρίαρχος όταν υπάρχει.  
Αν ήμουν φυσικό φαινόμενο, θα ήμουν το βόρειο σέλας γιατί είναι φως μεταβαλλόμενο.
Αν ήμουν σημείο στίξης , θα ήμουν θαυμαστικό γιατί κάτι σημαντικό θα είχε γραφτεί πριν από μένα κι εγώ θα έπρεπε να του δώσω την ένταση που του αξίζει.
Αν ήμουν ιδέα, θα ήμουν αλτρουϊσμός, για να απαλύνω τη δυστυχία των ανθρώπων.
Αν ήμουν αξία, θα ήμουν σεβασμός και τιμιότητα.
Αν ήμουν αμαρτία, θα ήμουν η αυτοκτονία , ώστε να βλάψω εμένα και όχι  άλλους.

Αν ήμουν ψίθυρος, θα ήμουν "σ' αγαπώ".
Αν ήμουν μυρωδιά, θα ήμουν αυτή που βγάζει το χώμα μετά τη βροχή.
Αν ήμουν λέξη, θα ήμουν το "πάθος" ή το "λάθος" γιατί το πάθος είναι λάθος  και οι δυο λέξεις οδηγούν σε επικίνδυνα μονοπάτια.

Μπορείτε αν θέλετε να πάρετε κι εσείς τη σκυτάλη...

Αλλά μην ξεχνάτε το παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ".
Οδηγίες και πληροφορίες για το 4ο παιχνίδι μας
θα βρείτε στο
http://www.texnistories.blogspot.gr/2012/11/4.html

Πρωί πρωί Τετάρτης 22/11/12
με μεγάλη μου χαρά 
παρέλαβα από το courier
το υπέροχο δωράκι 
που μου χάρισε το Κατερινάκι
από το blog Δημιουργώ άρα υπάρχω
λόγω γενεθλίων 
και είμαι διπλά ευχαριστημένη '
γιατί είναι η πρώτη φορά
στα 52 χρόνια μου 
που κερδίζω κάτι 
και μάλιστα κάτι χειροποίητο 
και τόσο προσεγμένο.
Μαζί με αυτό που ήδη βλέπετε 
το γλυκό Κατερινάκι 
μου έστειλε και ένα βραχιολάκι 
πλεγμένο με μακραμέ 
σε χρώμα μελί-χρυσαφί
που μου άρεσε επίσης πολύ.
Λόγω έλλειψης φωτογραφικής μηχανής αυτή τη στιγμή δεν 
θα δείτε το βραχιολάκι αλλά σας διαβεβαιώ είναι υπέροχο.

20 σχόλια:

  1. Καλά έκανα και καθυστέρησα τον ύπνο μου ...άξιζε!
    Λάτρεψα το πορσελάνινο φλιτζάνι, τον Ερωτόκριτο, το μπέιλις ( είναι η άλλη μου λατρεία)...τι να πω ...από εκεί και κάτω όλα τα λάτρεψα!
    Κάπως έτσι σε είχα σκιαγραφήσει!
    Χαίρομαι που δεν έπεσα έξω!
    Τιμή μου που σε γνώρισα!
    Φιλιά!
    Καλό ξημέρωμα!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως πρώτη διδάξασα δεν συγκρίνεσαι καλή μου @iris.
      Έπειτα οι απαντήσεις σου ήταν αυτές που με συνάρπασαν
      όχι οι ερωτήσεις.
      Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  2. Ερωτόκριτος, αγάπη!!! :) πολύ όμορφες απαντήσεις Φλώρα μου.. πιστεύω κι εγώ σου ταιριάζουν από το λίγο που σε γνωρίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. evonita μου,
      ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Δοκίμασέ το αν θέλεις.
      Έχει ενδιαφέρον να βάζεις στον εαυτό σου τέτοιες ερωτήσεις.
      Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
    2. είχα παίξει σε ένα παρόμοιο, αλλά μόλις βρω το χρόνο, γιατί όχι! :) ευχαριστώ Φλώρα

      Διαγραφή
  3. Κι εδώ εγώ θα αφήσω όλα τα ΑΝ που γράφεις και θα σου πω πως μέσα από αυτά που διαβάζω και είναι όσα σου αρέσουν , βλέπω μια Γυναίκα Θαυμάσια, γεμάτη πάθος για οτιδήποτε κάνει, θα έλεγα και τελειομανή, γεμάτη ευαισθησίες αλλά και δύναμη εσωτερική που την κρατά σε ισορροπίες.
    Πάντα να είσαι έτσι, χωρίς να βάλεις ποτέ εκπτώσεις στις ιδέες και στην ψυχή σου!!!

    τα φιλιά μου και
    τις καλημέρες μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπτώσεις στις ιδέες και στην ψυχή μου δεν βάζω,
      όσον αφορά το "δίνω"
      στο "παίρνω" τα χαλάμε γιατί είμαι όλο εκπτώσεις εκεί.
      Όσο για τις ισορροπίες, πολλές φορές κινδύνεψαν να χαθούν
      αλλά τις έσωσα στο τέλος.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  4. Ω μα τι απαντήσεις...
    Και αν έχουν δίκιο πως οι απαντήσεις ενός ανθρώπου σκιαγραφούν τον χαρακτήρα του, τότε είσαι σπάνιος άνθρωπος.
    Καλημέρα Φλώρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι απαντήσεις σε τέτοιες όμορφες ερωτήσεις
      μοιραία βγαίνουν όμορφες.
      Κάθε άνθρωπος είναι σπάνιος.
      Σε άλλους μπορείς να το αντιληφθείς αμέσως
      σε άλλους πρέπει να το ψάξεις λίγο.
      Σε παροτρύνω να το συνεχίσεις κι εσύ.
      Θα δεις ότι μπροστά στις ερωτήσεις θα νοιώσεις περίεργα.
      Αξίζει να το πάρεις στα σοβαρά.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα . Πολύ ωραίες οι απαντήσεις. Καλά σας χαρακτήρισα εγώ γλυκό, ευαίσθητο και ρομαντικό άνθρωπο και να που δεν έπεσα έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
      αλλά σαν εσένα δεν είμαι σίγουρα.
      Εσύ φαίνεσαι ένα μπιμπελό σπάνιο
      που όμοιό σου δεν υπάρχει.
      Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  6. Μόλις είδα ότι προστέθηκε κι άλλο κομμάτι στην αναρτηση (πριν δεν υπήρχε), το δώρο από την Κατερίνα. Είναι πολύ όμορφο. Να το χαρείτε και ο νεός χρονος να ειναι γεμάτος χαρά , υγεία και όμορφες στιγμές. Και να κερδίζετε δωράκια το νέο χρόνο, αφού έγινε η αρχή με αυτό το δωράκι που αφορά τον νέο χρόνο. Ούτε γω πάντως είμαι τυχεερή σ αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι Δελφινάκι μου να είσαι τυχερή στα υπόλοιπα ουσιαστικά πράγματα της ζωής κι επίσης να έχεις καλή χρονιά.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είστε καλά.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα, Φλώρα! Χαίρομαι που μέσα από τις απαντήσεις σου σε γνωρίζω περισσότερο... Τα δωράκια σου να τα χαρείς και να συνεχίσει η καλή σου τύχη από δω και στο εξής!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Εύχομαι και σε σένα να πορεύεσαι με τύχη.

      Διαγραφή
  8. Οι απαντήσεις σου μ' εντυπωσίασαν! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από μένα Φιλία μου, σκοπό δεν είχα να εντυπωσιάσω πάντως.

      Διαγραφή
  9. καλημέρα γλυκιά Φλώρα
    εντυπωσιακές οι απαντήσεις σου-)))
    ειδικά αυτή,με το ...αν ήμουν τέχνη...
    και υπέροχο το δώρο!!!!!
    πολλά πολλά φιλιά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα Christa μου.
      Ευχαριστώ που πέρασες από εδώ.

      Διαγραφή