Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012




Αγάπη  κι έρωτα να δυναμώσουμε.

Μου λες πως τίποτε πια δε με νοιάζει
ότι σου έλειψε ένα μου χάδι.
Μου λες πως πια δεν σου μιλάω
κι όλο πιο σπάνια τώρα γελάω.

Μπας όμως σκέφτηκες τι έχει φταίξει
ποιο ρόλο άραγε να έχουν παίξει
τα τόσα χρόνια που μας έχουν κουράσει
κι οι τόσες έγνοιες μας έχουν γεράσει.

Τον ενθουσιασμό μου τον αποθάρρυνες
αυτά τα χρόνια που τόσο βάρυνες.
Τώρα σου φαίνομαι πολύ απόμακρη
και της αγάπης πως είμαι απόμαχη.

Σε αγαπάω πολύ μα αφέθηκα
έρμαιο της θλίψης μου αλυσοδέθηκα
από τις έγνοιες  μου και τα προβλήματα
τέλειωσαν πλέον τα διαλείμματα.

Μόνη δεν γίνεται να το παλέψω
και μου είναι δύσκολο ν’ ανακατέψω
νερά που λίμνασαν κι έχουν βαλτώσει
αυτή η σχέση να μην πατώσει.

Κάνε κι εσύ μια μικρή προσπάθεια
για να ξεφύγεις απ’ την απάθεια
μεσ’ την ψυχή μου βαριές  κακώσεις
εσύ τον πόνο μου θα μαλακώσεις.

Νέα πορεία μαζί ας χαράξουμε
και τα νερά μας να τα ταράξουμε.
Αγάπη κι έρωτα να δυναμώσουμε
ο ένας τον άλλο να ανταμώσουμε.




και μην ξεχνάτε
το παιχνίδι μας
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει τις ιστορίες - παραμύθια σας 
μέχρι τα μεσάνυχτα της Παρασκευής
Αν συμμετέχετε στο παιχνίδι μας
 ίσως διακριθεί η δική σας ιστορία.
Πληροφορίες στο http://texnistories.blogspot.gr/2012/11/4.html

16 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Κρύβει πόνο αυτό το ποίημα. Είστε ευαίσθητος άνθρωπος, από τα γραφόμενα αυτό καταλαβαίνω. Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να ξαναγίνουν τα πράγματα όπως και πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου δεν αφορά εμένα αυτό το ποίημα χωρίς όμως να αποκλείεται για τον κάθε ένα μας.

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω απο ποίηση αλλά ξέρω να πώ ότι όλα καποια στιγμή βρίσκουν τον δρόμο τους.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από μένα. Κι εγώ αυτό πιστεύω όταν υπάρχουν η καλή διάθεση και τα αισθήματα.

      Διαγραφή
  3. Κάτι μου θυμίζει ...από το μακρινό παρελθόν μου.......
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι σχέσεις περνούν κρίση οπότε είναι πιθανόν όλοι να έχουμε ζήσει κάτι παρόμοιο.

      Διαγραφή
  4. Kατάφερες να κλείσεις σε λίγους στίχους
    μια ολόκληρη ζωή Φλώρα μου!
    Μοιάζει με αδιέξοδο όλο αυτό που περιγράφεις,
    όμως όλα τα αδιέξοδα έχουν μια μικρή πορτούλα,
    φτάνει να θέλουμε και θα την βρούμε, τώρα πια
    το πιστεύω αυτό :)
    Τα φιλιά μου και τις Καλημέρες μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου νομίζω ότι αυτό το ποίημα θέλει να τονίσει ότι υπάρχει διάθεση να ξαναβρεθούν δυο άνθρωποι που τους συνέδεσαν σοβαρά αισθήματα και να παραμεριστούν οι δυσκολίες, αρκεί να το θέλουν και οι δύο ή μάλλον αρκεί να ακούσει το καμπανάκι αυτός που έχει βαλτώσει.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα, Φλώρα μου! Για μένα, το ποίημά σου κρύβει ακόμη ένα μήνυμα, εκτός από αυτό που προανέφερες: για να αντέχει μια σχέση στο χρόνο και να είναι καλή, πρέπει να προσπαθούν και οι δυο πλευρές γι' αυτό και με τους ίδιους τρόπους. Αλλιώς, όπως λες, με την πάροδο του χρόνου το θέμα βαλτώνει... και κάποιος από τους δυο κουράζεται περισσότερο. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι από μένα πολλά φιλιά. Αυτό ακριβώς είναι το κρυμμένο νόημα.

      Διαγραφή
  6. Φλώρα, μια σχέση που βρίσκεται σε φθορά μπορεί να ανακάμψει αν μάθουμε να ακούμε.
    Η ζωή δίνει ευκαιρίες για νέα αρχή,απλώς η ευκαιρία χτυπάει την πόρτα μας πολύ σιγάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι να έχεις το νου σου και την καρδιά σου ανοιχτή για να το καταλάβεις το χτύπημα και αυτό συμβαίνει όταν δεν έχει περάσει η ημερομηνία λήξης, εννοώ δεν είναι καμένο χαρτί η σχέση.

      Διαγραφή
  7. Για να διατηρηθεί η φωτιά, πρέπει να ρίχνουν και οι δύο ξύλα!
    Κάποτε, κουράζεσαι να ρίχνεις μόνος..... Και όταν η σχέση βαλτώσει, ΔΕΝ ξαναζωντανεύει!!!!! Αυτό πιστεύω...
    Φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά τη δική μου άποψη οι σχέσεις κάνουν κάποτε και κάποια καμπή απλώς δεν πρέπει να πιάσουν πάτο.
      Αν τα αισθήματα είναι βαθιά μπορεί να ξαναβρεί η σχέση το επίπεδο που είναι αναγκαίο για να προχωρήσει.
      Δεν πειράζει αν έχουμε διαφορετική γνώμη.
      Το αποτέλεσμα μετράει κάποτε μπορεί να είναι θετικό και κάποτε αρνητικό.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  8. Σημεία των καιρών (και όχι μόνο...). Όταν όλα γύρω τρίζουν συθέμελα, τι να σου κάνουνε κι οι σχέσεις...

    Σε περιμένω:

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    "ΣΚΑΣΜΟΣ ΕΣΥ ΑΝΤΩΝΑΚΗ (ΜΟΥ)"

    Τα λέμε, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα λες.
      Αυτό το τρίξιμο δημιουργεί σκληρή καθημερινότητα και αυτή με τη σειρά της προβλήματα στη σχέση.
      Έρχομαι αμέσως.

      Διαγραφή