Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Ο χωρισμός μας




Και να που φτάσαμε στο χωρισμό
αφού σκεφτήκαμε με ρεαλισμό
αν όμως ήταν αλλιώς τα πράματα
δεν θα ξέσπαγα σε τέτοια κλάματα.

Αυτές τις μέρες δίπλα σου που πέρασα
κι αν έφυγα ποτέ δεν τις ξεπέρασα.
Από τη σκέψη μου πώς να σε βγάλω
αυτό είναι πρόβλημα πολύ μεγάλο.

Αυτή η σχέση πριν καν αρχίσει
φινάλε είχαμε προγραμματίσει
ότι  θα ήτανε απλό νομίζαμε
κι εξ ίσου εύκολα θα το ρυθμίζαμε.

Τώρα που σ’ άφησα πώς να ξεχάσω
και μοναχή μου πώς απόψε να βραδιάσω
οι δυο μας ζήσαμε μεγάλο πάθος
αισθήματα που ‘χανε μεγάλο βάθος.

Το χωρισμό μας εύκολα υποτίμησα
την ψυχική μου δύναμή υπερτίμησα
με τρέλα  θέλω να επιτρέψω
σε μένα πλάι σου να επιστρέψω.

Δίπλα σου ένοιωθα  πως υστερούσα
κι όσο κι αν το ‘θελα και λαχταρούσα
για πάντα οι δυo μας μαζί αν ζούσαμε
στο τέλος σίγουρα θα δυστυχούσαμε.

Αυτό που πάντα θα μας ενώνει
όσο κι αν πόνεσε και μας στοιχειώνει
θα ‘ναι η  δύσκολη ώρα του χωρισμού  μας
και το φιλί μας το στερνό του αποχωρισμού μας.

Χωρίς τα αισθήματα να έχουν παλιώσει
χωρίς ο  έρωτας να ‘χει τελειώσει
τα δυο μου  χείλια τρέμοντας αντίο ψέλλισαν
τα δάκρυά μου βαριά να τρέξουν θέλησαν.

Μα όταν κάποτε συναντηθούμε
τότε οπωσδήποτε θα θυμηθούμε
ερωτευμένοι ακόμη ότι  χωρίσαμε
και τις ζωές μας βάναυσα χώρια ορίσαμε.

                                        Αφιερωμένο στη σχέση ενός νέου ζευγαριού,
                                        που ήξερε απ' την αρχή πως ήταν καταδικασμένη.



και μην ξεχνάτε
το παιχνίδι μας
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει τις ιστορίες - παραμύθια σας 
μέχρι τα μεσάνυχτα της Παρασκευής
Αν συμμετέχετε στο παιχνίδι μας
 ίσως διακριθεί η δική σας ιστορία.
Πληροφορίες στο http://texnistories.blogspot.gr/2012/11/4.html

22 σχόλια:

  1. :( ...πριν το τέλος πώς μοιάζει η σιωπή σαν αγάπη μεγάλη!
    Αυτούς τους στίχους μου θύμισες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To τέλος πάντα κρύβει σιωπή.
      Πράγματα που αν λεγόταν ίσως και να αποτρεπόταν ο χωρισμός.

      Διαγραφή
  2. μπράβο για το ποίημα και την αφιέρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου ο χωρισμός αξίζει μια αφιέρωση.

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Φλωρίτσα μου...
    Οι στίχοι σου τα λένε όλα! Πόσες καρδούλες συγκινείς κοπέλα μου...

    Πολλή αγάπη σου στέλνω και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προτιμούσα να μην υπήρχε πόνος χωρισμού και να μην συγκινούσα κανέναν... αλλά....

      Διαγραφή
  4. Φλώρα μου αποτύπωσες τον χωρισμό αρκετά γλαφυρά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγα είναι αυτά μπροστά στον αληθινό πόνο του χωρισμού.

      Διαγραφή
  5. Πωπωωωω, τί πόνος ! Δύσκολα πράγματα αυτά Φλωράκι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακριά απ' όλους ο πόνος αλλά προκύπτει συχνά Φωτεινή μου.

      Διαγραφή
  6. Δεν είναι εποχή για χωρισμούς ,καθότι.... κρύο,κρύο,καιρός για δύο,μην σου πω για.... τέσσερις!
    Ωραίο το ποίημα σου Φλώρα.
    Μήπως η κρίση σου φέρνει έμπνευση;
    χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα xristin,για τον συγκεκριμένο χωρισμό έβαλε το χεράκι της η κρίση για τα καλά. "Αν όμως ήταν αλλιώς τα πράγματα" εννοεί την κρίση...
      Όσο για τον καιρό για δύο καλά τα λες.
      Ειδικά οι άντρες είναι πιο ζεστοί από εμάς.
      Ας επωφεληθούμε απ' το ζεστό κορμί τους.
      Αλλά για το τέσσερις... δύσκολο xristin μου.
      Και το δύο για μένα ώρες ώρες δύσκολο φαίνεται, πόσο μάλλον για τέσσερις. Ούτε για αστείο...χα, χα, χα....

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα Φλώρα! Πολύ όμορφο το ποίημά σου, αλλά γιατί να χωρίζουν οι ερωτευμένοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H κρίση μάλλον ....
      και οι δυσκολίες της επιβίωσης γενικότερα...
      που δεν παλεύονται...

      Διαγραφή
  8. Kοριτσάκι μου τι όμορφοι στίχοι και πόσο λυπάμαι να βλέπω ανθρώπους να συνεχίζουν κάτι που εξ αρχής είναι καταδικασμένο!
    Και όχι , δεν πιστεύω πως φταίει η οικονομική ανέχεια για τους χωρισμούς, οι δυνατοί χαρακτήρες δεν πτοούνται από την φτώχεια και στην τελική όλοι χάσαμε με αυτή την κρίση, άλλος λίγα, άλλος πολλά, αλοίμονο να φτάσουμε στον χωρισμό έτσι απλά!

    σε φιλώ πολύ !
    να μου είσαι καλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν γράφτηκε αυτό το ποίημα έτσι ήταν τα πράγματα.
      Τώρα δεν ξέρεις η ζωή φιλάει ανατροπές...
      Ίσως να μην αντέξουν χώρια...

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο!
    Οι στίχοι σου μιλάνε στην καρδιά μας!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eύχομαι να μην μιλάνε στην καρδιά σας γιατί βιώσατε κάτι παρόμοιο.

      Διαγραφή
  10. αχ βρε Φλώρα....τρόμαξα!!!!
    Υπέροχοι στίχοι,λυπάμαι για το ζευγάρι,αλλά λίγο πολύ όλοι το βιώσαμε-(
    πολλά φιλιά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον να μην συμβαίνει συχνά. Και μακάρι να αλλάξουν οι καιροί και να είναι όλα καλύτερα για τα νέα ζευγάρια.

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο.....μου θυμίζει λίγο παλιότερες στιγμές της ζωής μου. Νομίζω πως ο καθένας πρέπει να περάσει και τα δύσκολα για να εκτιμήσει μετά τα ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερινάκι μου. Μπορεί ο κάθε ένας μας να νομίζει πως αυτό που ζει είναι μοναδικό όμως τελικά από τα δύσκολα έχουν περάσει όλοι μία και δύο και τρεις φορές ίσως...

      Διαγραφή