Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012

Ύστατο κέρμα



Που να μιλήσω, τι να ζητήσω
αυτό που πέρασε κι έμεινε πίσω
μοιάζει τυφώνας  που όλα τα γκρέμισε,
συντρίμμια  ολόγυρα το μέρος γέμισε.

Περνώντας πάνω μου με ισοπέδωσε
σκληρά χαστούκια η μοίρα μου έδωσε.
Γκρεμός και άβυσσος μοιάζει το αύριο
και η ζωή μου θρίλερ μακάβριο.

Σέρνω  τα πόδια μου σ'  έρημη πόλη
που εγκατέλειψαν οι κάτοικοι όλοι.
Όλοι τριγύρω μου απομακρύνθηκαν
δάκρυα απ΄ τα μάτια μου ποτάμια χύθηκαν.

Το άγνωστο αύριο  σε σειρά πασχίζω
να βάλω μόνη μου και συνεχίζω.
Δρόμοι  μ’ αγκάθια και εμπόδια εμπρός μου
σταυρό φορτώθηκα ως την άκρη του κόσμου.

Στου τούνελ την άκρη καμιά αχτίδα
μοιάζει χαμένη κι  αυτή η παρτίδα
μα αποφάσισα να φτάσω  τέρμα
στα  ζάρια παίζω το ύστατο κέρμα.

Ότι  κομμάτι μου έχει απομείνει
σε σένα χάρισα,  κι αν στάχτη γίνει ,
μπήκα μονάχη μου σ’ αυτή τη δίνη
δεν σε βαραίνει καμιά ευθύνη.
                           Για σχέσεις ματωμένες με αμφίβολο αύριο.

Το  4ο παιχνίδι μας
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει τη συμμετοχή σας. 
Πληροφορίες στο:

24 σχόλια:

  1. Πολύ συγκινητικό το ποίημα σας κυρία Φλώρα μου. Βγάζει μεγάλο πόνο. Ευχομαι να μην έγινε κάτι άσχημο και γράψατε αυτό το ποίημα. Σας έστειλα δύο εμαιλ. Καλό Σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου,
      καμιά φορά τα συναισθήματα μας κατακλύζουν
      αν τα ζήσαμε εμείς ή αν τα έζησε κάποιος άλλος.
      Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε που παραφιλάει ο πόνος στη ζωή μας.
      Μπορεί αύριο να μας βάλει στο μάτι.
      Κι όταν πονάς ναι είναι καταστροφή.

      Διαγραφή
    2. Πόσο με εκφράζει το σχόλιο σου αυτό! :))))

      Διαγραφή
  2. Beautiful!!! thank you so much for your visit!!!
    I follow you now!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You have a wonderful weekend too.
      If you want please tell me in which city do you leave.
      I leave in Athens, that is full of pain, the last years.

      Διαγραφή
  3. Δεν μπορώ να αντισταθώ στην ποίηση.... Είδα ρύμες και μπήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα βρήκες και τίποτε σπουδαίο.
      Απλά παίζω με τις ρύμες λίγο. Δεν νομίζω πως αυτό είναι ποίηση.
      Στην καλύτερη των περιπτώσεων ίσως κάτι να έκανε για στίχος.

      Διαγραφή
    2. Μην το λες αυτό... Όπως βλέπεις όλοι σου λένε ότι βρήκαν το συναίσθημα μέσα του, και το ένιωσαν... Αυτό είναι ποίηση... Συναίσθημα στιγμής που καταγράφεται σε στίχους έτσι ώστε όποιος διαβάζει να μπορεί να το αισθανθεί όπως ο ποιητής την στιγμή που έγραφε... Αυτό είναι ποίηση κι όχι συνοθύλευμα από υπερβολικές και στομφώδεις λέξεις όπου δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτε ακόμα κι αν τις γνωρίζει...

      Διαγραφή
    3. Καλοσύνη σου...

      Διαγραφή
  4. Φλώρα μου το ποίημά σου περιέχει πολύ δυνατά συναισθήματα. Μπράβο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα καλό Σαββατοκύριακο
      κι ευχαριστώ για την επίσκεψή σου.

      Διαγραφή
  5. Γοητεύτηκα από τον τίτλο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως ο τίτλος είναι πολύ πομπώδης για το ποιηματάκι...

      Διαγραφή
  6. Ομορφο ποιήμα Φλώρα μου... γεματο με δυνατές εικονες...ειναι ωραιο να διαβαζεις ενα ποιήμα και να καταλαβέναιες τι λέει..και αυτό κανεις εσύ
    ειναι η σκέψη σου και το συναίσθημα σου... που μας χαρίζεις....να εισαι καλά και να γραφεις...καλο Σ.Κ. φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα μου, αλλά έχεις υπερεκτιμήσει λίγο την ανάγκη μου να κάνω ρίμα.

      Διαγραφή

  7. Με αυταπάρνηση και σκοτεινιασμένο βλέμα.
    Δεν βλέπω αισιοδοξία.
    Τρυφερό και πολύ συναισθηματικό.

    Καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι για ανθρώπους που ξέρουν ότι μπορεί να οδηγηθούν στον όλεθρο αλλά συνεχίζουν.
      Ξέρεις θέλει δύναμη κι αυτό.

      Διαγραφή
  8. Αυτό το τέλος του δρόμου ... του κάθε δρόμου ...
    που ποτέ δεν ξέρεις ποιό θα είναι!!
    Πολύ όμορφοι οι στίχοι σου Φλώρα μου, γεμάτοι από ένα
    πλούσιο συναίσθημα!

    σε φιλώ
    να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου, στις σχέσεις ξέρεις συνήθως το τέρμα φαίνεται αν όχι απ' την αρχή αργότερα όμως οπωσδήποτε.
      Βέβαια η ζωή κάνει και ανατροπές που δεν τις φαντάζεται κανείς.
      Καλό Σαββατοκύριακο και για σένα.

      Διαγραφή
  9. Φλώρα δεν σε προλαβαίνω με τις αναρτήσεις σου.
    Μοιάζει να διανύεις περίοδο έντονης δημιουργικότητας και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα.
    Εγώ σε αντίθεση με σένα διανύω την περίοδο της .......τεμπελίτιδας.
    Για το όμορφο ποίημα σου τα είπε όλα ο Drmakspy.
    Ταυτίζομαι απόλυτα με την άποψη του για το τι σημαίνει ποίηση.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin μου, δεν είναι κακό να τεμπελιάζει κανείς.
      Υπάρχουν στιγμές που νοιώθω κι εγώ ότι πατώνω, ότι δεν θα ξαναβρώ ποτέ θέμα για ανάρτηση και άλλα τέτοια.
      Τότε κάτι συμβαίνει και εμφανίζονται μικρά και μεγάλα θέματα.
      Πάντως κάτι ποιηματάκια που υπάρχουν στοκ, είναι καλά για τις περιπτώσεις που δεν έχω κάτι άλλο να βάλω.

      Διαγραφή
    2. Η αγαπημένη μου Xristin συμφωνεί και επαυξάνει! Μου δίνει την αφορμή να σου χαρίσω ένα ποίημα που έγραψα με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης φέτος... Στο παραθέτω εδώ για να μην το ψάχνεις στο blog.... Να τι είναι ποίηση για μένα και πως γεννιέται.
      Ποίησης γέννα

      Πλάι στου μυαλού τον αργαλειό
      γνέθω σ' αδράχτι νοερό
      μνήμη τα νήματά σου'
      φτιάχνω κλωστές χρωματιστές
      στιγμές και θύμισες γλυκές
      μαύρες τα πιο πικρά σου.

      Μετά στο υφάδι του μυαλού
      μια εδώ, μια εκεί και μια αλλού,
      σε εικόνες και σε ήχους
      όλες τις βάζω στη σειρά
      κι έχω για χτένι την καρδιά
      υφαίνοντας τους στίχους.

      Αργοναύτης 21/03/2012

      Διαγραφή
    3. Αρχικά ευχαριστώ πολύ που ασχολείσαι για να μου αποδείξεις ότι έγραψα ποίηση.
      Έπειτα δεν έχω λόγια να πω για το υπέροχο αυτό ποίημα σου που μου χάρισες σαν δείγμα ποίησης.
      Δεν είναι όμως δείγμα ποίησης είναι κορυφή ποίησης.
      Χαίρομαι που ένας εμπνευσμένος και ευαίσθητος άνθρωπος επισκέπτεται το blog μου.

      Διαγραφή
  10. φοβερό ποίημα και ο τίτλος υπέροχος!! κρύβει πολύ έντονα συναισθήματά.. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή