Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012

Και πάλι beading.....

Αργά αργά και χωρίς ιδιαίτερη πρόοδο, 
όμως κάλλιο αργά παρά ποτέ....
το είδα, το ζήλεψα, το έψαξα,το βασάνισα 
και ομολογώ πως με βασάνισε περισσότερο.
Στο τέλος όμως νίκησα,
αφού πειραματίστηκα πολύ................................ 
και τελικά βρήκα τον τρόπο και το κατέκτησα.
Ιδού το αποτέλεσμα:
















Η κατασκευή του, στην οποία δεν συμπεριλαμβάνω
τους πειραματισμούς  και τις δοκιμές,
μου πήρε 8 ώρες και περίπου 30 Ευρώ. 
Οι φωτογραφίες μου 
όπως πάντα ερασιτεχνικές και το αδικούν, 
από κοντά όμως είναι έργο τέχνης.
Η δουλειά του φαίνεται και με το παραπάνω.


Οφείλω να σας υπενθυμίσω ότι
την Παρασκευή 2-11-2012  
ως τις 12.ΟΟ' το βράδυ 
έχετε το περιθώριο να στείλετε 
τις ιστορίες ή τα παραμύθια σας 
για το παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ".
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας και με τους όρους του θα βρείτε στο 

35 σχόλια:

  1. κοριτσάκι μου όσο και να το αδικούν οι φωτογραφίες , όσοι ασχολούνται με χειροτεχνίες γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να κατασκευάσεις κάτι τέτοιο και μην ανησυχείς, δείχνει τόσο όμορφο! γειά στα χέρια σου!

    τα φιλιά μου
    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το χάρηκα σαν μωρό παιδί γιατί το πάλεψα μόνη μου για να το βρω.
      Βλέπεις δεν έχω ακούσει να γίνονται κάπου τέτοια μαθήματα και ότι μπορέσω να βρω μόνο από το youtube.
      Kαλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΦΑΙΝΕΤΕ , ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koντεύουμε Ρένα μου και σε διαβεβαιώ η συμμετοχή ήταν πάλι μεγάλη και αξιόλογη.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Φλώρα μου!

    Είναι πανέμορφο και τα κατάφερες τέλεια! Ζήτω τα "σεμινάρια" του YouTube... με έχουν βοηθήσει κι εμένα σε πολλά και διάφορα που ήθελα να κάνω. Ευτυχώς!!!

    Έκανες πολλή δουλειά εδώ, αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει... και φαίνεται μια χαρά στις φωτογραφίες! Πω πω... όσο το παρατηρώ... τι να πω... χαρά στην υπομονή σου! Τα χρώματα που επέλεξες στις χάντρες μου άρεσαν πολύ, είναι ταιριαστά μεταξύ τους και πάνε με πολλά χρώματα στα ρούχα. Να το φοράς και να το χαρείς!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ξέρεις από πείσμα...Σ' έχω παρακολουθήσει και ξέρω πως είσαι από την ίδια πάστα φτιαγμένη. Να το παλεύεις πολύ....
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Δε το πιστευω κι εσυ στον κοσμο του beading βρισκεσαι?

    Κι εγώ μαζί με πολλα άλλα. Το δεύτερο σωληνωειδες ειναι?

    Θαυμασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που βρήκα τον άνθρωπό μου. θέλω να μου πεις αν ξέρεις να φτιάχνεις κορδόνι με σχέδια; Τι είδους χάντρες προμηθεύεσαι; Που μαθαίνεις τα μυστικά; Αν έχεις τη διάθεση θέλω να μου πεις πολλά πολλά πράγματα.... Η δεύτερη φωτογραφία είναι από το ίδιο κολιέ απλά είναι τραβηγμένο από άλλη θέση.Περιμένω απαντήσεις στις ερωτήσεις μου με μεγάλη ανυπομονησία.

      Διαγραφή
  5. Με γειααααααααα! Πολύ ωραίο είναι, μπράβο!

    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εισαι πολύπλευρο ταλέντο τελικά Φλώρα μου.
    πολύ όμορφο το κολιέ σου και για αρχάρια τέλειο.
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το είδα και χτες φευγαλέα και επέστρεψα σήμερα για να σου πω ... ότι οι ερασιτεχνικές δημιουργίες είναι πάντα κάτι το όμορφο για μένα γιατί βάζουμε το είναι μας και αυτό μόνο υπέροχο μπορεί να είναι!
    Εγώ αυτό που βλέπω είναι επαγγελματική δουλειά..... καταπληκτική δουλειά!
    Μπράβο σου!
    Πάντα τέτοια!
    Καλό μήνα Φλώρα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @iris, μου οι ερασιτεχνικές δουλειές είναι ψυχοθεραπεία αρχικά ακόμη κι αν το αποτέλεσμά τους δεν είναι επαγγελματικό. Καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  8. καλημέρα και καλό μήνα
    εμενα μου φαινεται ωραιο και ομορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου εσύ μόνο καλές κουβέντες ξέρεις να λες.
      Καλό σου μήνα.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο για ερασιτεχνική δουλεια μου φαινεται...εγώ που ειμαι άσχετη το βλέπω τέλειο...ακομα και τα λάθη του να έχει που δεν φαίνονται πρέπει να εισα περήφανη που καταφερες κάτι που ήθελες πολύ......αυτό για μένα ειναι το κυριότερο....φιλακια και άλλες πολλες δημιουργίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε το αποτέλεσμα και γι αυτό το ανάρτησα. Αλλά έχω πολλά ψωμιά να φάω ακόμη για να μάθω την τέχνη.

      Διαγραφή
  10. Το αδικεί η φωτογραφία?
    Δηλαδή πόσο πιο ΥΠΕΡΟΧΟ είναι από κοντά!!!
    Πολλά φιλάκια!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει αλλά στη φωτογραφία χάνει από τη λάμψη του.

      Διαγραφή
  11. Ο τολμών..και ο παλεύων...νικά!!!Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
    2. Eυχαριστώ για την επίσκεψη. Ναι θέλει τόλμη και αν δεν πετύχει δεν χάθηκε κι ο κόσμος

      Διαγραφή
  12. καλό μήνα!! πολύ όμορφο, καλά κάνεις και το παλεύεις! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κλαυδία8:51 π.μ.

    Αριστοκρατικό, επιβλητικό, τέλειο !!!! Φλώρα μου χαίρομαι να το κοιτάζω αν και φορεμένο θα δείχνει πόσο εκθαμβωτικά ονειρεμένο είναι!!!Τα χεράκια σου θαυματουργά, η επιμονή σου , δημιουργική και το ταλέντο σου σπάνιο !!! Οι Χρυσομέλισσες σε περιμένουν για διδασκαλία.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Oποτε θέλετε είμαι στη διάθεσή σας. Εντός των ημερών θα σου φέρει η Σωτηρία κάτι.

      Διαγραφή
  14. ΜΠΡΑΒΟ ΦΛΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΦΩΝΗ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ...
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε φιλώ. Χαίρομαι που σου αρέσει.

      Διαγραφή
  15. H xristin και τα Τρίκαλα σου στέλνουν τα χαιρετίσματα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα χαιρετίσματα. Να περνάς καλά και με το καλό να επιστρέψεις.

      Διαγραφή
    2. Εντός ολίγου αναρτώ τις ιστορίες....

      Διαγραφή
  16. Ουάου!!!!! ένα πραγματικό έργο τέχνης!!!!!! Διστάζω να ασχοληθώ με τις χάντρες γιατί είμαι σίγουρη πως εξελίσσονται σε φοβερό κόλλημα και ήδη έχω λίγο ελεύθερο χρόνο.Πάντως γεια στα χέρια σου και την υπομονή σου. Υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάχνω κι εγώ παρέα να βρω κάποιον να ασχοληθεί με τις χάντρες να μου δώσει και τα φώτα του αλλά μάλλον ατύχησα. Άντε βρε κορίτσι πάρε την απόφαση...

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή