Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ 3ου ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Παρόλο που είχα σκοπό να αφήσω την προηγούμενη ανάρτησή μου με θέμα "Η ΕΝΔΕΚΑΤΗ ΕΝΤΟΛΗ"  για μια - δυο μέρες ακόμη, δεν θα το κάνω γιατί με επιμονή μου ζητάτε να ξεκινήσει το 3ο παιχνίδι μας. Αδικώ την προηγούμενη ανάρτησή μου αλλά θα σας κάνω το χατήρι και...

Σήμερα ξεκινάει 
το 3ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
             
   Μέχρι  και  2 Νοεμβρίου                    
 μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες - παραμύθια σας.



ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ 
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ
 ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΟΡΟΥΣ

  Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
  Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μου έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

 Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.
 Οι  λέξεις  αυτές, διαλέχτηκαν από την Κλαύδια, την νικήτρια του 2ου παιχνιδιού μας, και είναι οι εξής:

                                                   σύννεφο


φυσαρμόνικα                                                                                  σκιάχτρο






                                      βατόμουρο
γαϊδουράκι



       

  



  
Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές  για όλους τους συμμετέχοντες λέξεις.


        
  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 

1.Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτώνται  και  θα παραμένουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα 3 εβδομάδων  
     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    2. Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους.
3.   Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
            Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 
(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 
Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.
4.   Δεν επιτρέπεται κάποιος να στείλει  πάνω από δύο (2) ιστορίες.
Σε περίπτωση  που και οι 2 ιστορίες έχουν υψηλές βαθμολογίες που  τις κατατάσσουν ανάμεσα στις 3 νικήτριες θα ανακηρύσσεται νικήτρια μόνο η μία από τις δύο, αυτή με την μεγαλύτερη βαθμολογία.
 Και αυτός ο όρος προέκυψε μετά από παράπονα και τον θεωρώ λογικό εξ αιτίας και πάλι του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .
  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.
 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση.
  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα 






                    


 καλό γράψιμο   και καλή επιτυχία.

Υ.Γ.   Παρακαλώ πολύ να μην στέλνετε 
          τα κείμενά σας χωρίς να έχετε πραγματοποιήσει
          προηγουμένως τον ορθογραφικό έλεγχο. 
          Αν για σας η διόρθωση ενός κειμένου είναι κόπος 
          φανταστείτε τι χρόνο ξόδεψα εγώ στο προηγούμενο παιχνίδι
          αφού έπρεπε να ασχοληθώ με διόρθωση 26 κειμένων.
          Επίσης δεν μπορώ να δεχτώ εικονογραφημένα κείμενα
          γιατί είναι διαφορετική η οπτική εντύπωση που δίνουν αυτά
          έναντι των υπολοίπων κατά τη βαθμολόγηση, 
          καθώς τυγχάνουν διαφορετικής αντιμετώπισης, 
          και επιπλέον χρειάζονται μεγαλύτερο χώρο. 


Oφείλω να σας κάνω γνωστό ότι η Κλαύδια 2η νικήτρια του παιχνιδιού για 2η φορά, όπως με ενημέρωσε, θα προσφέρει τα δώρα της στο μπαζάρ του Αντωνοπούλειου Ιδρύματος*, όπου θα πιάσουν τόπο περισσότερο, αφού η Κλαύδια, ταλαντούχα δασκάλα κοσμήματος, είναι χορτασμένη από κοσμήματα που φτιάχνουν τα δικά της τα χεράκια.
*Το «ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ» είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που ιδρύθηκε στη μνήμη του Παναγιώτη, του Αλέξη και του Γιάννη, τριών μελών της οικογένειας Αντωνοπούλου, που έφυγαν πολύ πρόωρα. Είναι εγκεκριμένο από το κράτος, βάσει Προεδρικού Διατάγματος, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Αρ. Φύλλου 1703/19-11-03) και αποτελεί  ίδρυμα για παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Η προοπτική του είναι η λειτουργία ξενώνα διαμονής για 16 παιδιά, 1.200τ.μ. περίπου με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές, σε ιδιόκτητο οικόπεδο 5,5 στρεμμάτων. στο Χαϊκάλι Αχαΐας. Στις 4 Νοεμβρίου του 2007 τέθηκε ο θεμέλιος λίθος και άρχισαν άμεσα οι εργασίες ανέγερσης.
Από την έναρξη της λειτουργίας του το Σεπτέμβριο του 2002, το Αντωνοπούλειο Ίδρυμα λειτουργεί προσωρινό ξενώνα φιλοξενίας για 6-8 παιδιά σε ιδιόκτητο, κατάλληλα διαρρυθμισμένο διαμέρισμα της οδού Κανακάρη 169Α στην Πάτρα,  υπό τη φροντίδα εξειδικευμένου προσωπικού. Τα παιδιά προέρχονται από το οικοτροφείο της «ΜΕΡΙΜΝΑΣ», αλλά μη έχοντας οικογενειακή στήριξη, επαφίενται αποκλειστικά στη φροντίδα του «ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟΥ» όταν δεν λειτουργεί το παραπάνω οικοτροφείο. Αυτό σημαίνει ότι από Παρασκευή μεσημέρι μέχρι Δευτέρα πρωί σε μόνιμη βάση, αλλά και όλες τις αργίες, εορτές, διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα καθώς και τις καλοκαιρινές διακοπές, τους παρέχεται πλήρης φροντίδα αλλά και ψυχαγωγία.
Σημειωτέον ότι το «ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ» δεν έχει καμία οικονομική επιχορήγηση, κρατική ή άλλης φύσεως.

33 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία σε όλους!!! αν μου βγει κάτι σίγουρα θα σου στείλω συμμετοχή!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου βγει και περιμένω με αγωνία.

      Διαγραφή
  2. καλημέρα και καλή εβδομάδα με χαμόγελα
    καλή αρχή και καλή επιτυχία και σ αυτό το 3ο παιγνίδι
    ενδιαφέρουσες οι λέξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στην Κλαύδια για την όμορφη χειρονομία της...και μπράβο που διάλεξε τόσο όμορφες λέξεις...τρελάθηκα με τις λέξεις...
    Φυσικά πολλά μπράβο σε σένα..για όλα!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πάρε χαρτί και μολύβι και τρέξε!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ ενδιαφέρουσες λέξεις για τους έχοντες φιλολογικές ανησυχίες Φλώρα μου. Αφου μου έκαναν και μένα κλικ που το μόνο που ξέρω καλά απο συγγραφή κειμένων είναι η δομή, οι παραπομπές και η βιβλιογραφία.
    Φιλιά και καλή επιτυχία και αυτή τη φορά, που την θεωρώ σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ξέρεις πολλά σε σχέση με μένα που γράφω μόνο από ένστικτο.

      Διαγραφή
  5. Αυτό κι αν είναι πρόκληση!! Αυτή τη φορά λέω να πάρω μέρος... τρέχω ν' ανοίξω το word! (στη βράση κολλάει το σίδερο, δε λένε;) Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι τα κείμενά σου να έχουν τόσο πείσμα και τόση επιτυχία όση έχουν και τα έργα σου.

      Διαγραφή
  6. Φλωρα μου αυτή την φορα νομίζω οτι οι λέξεις που έβαλε η Κλαυδια..δινουν πολύ ομορφες εικονες..θα προσπαθήσουμε.....καλη επιτυχία σε ολους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου βάλε τα δυνατά σου και όλα θα πάνε πολύ καλά.

      Διαγραφή
  7. Καλή επιτυχία σε όλους όσους στείλουν γραπτά!!!! Δεν ξέρω αν θα έχω "έμπνευση" για να λάβω κι' εγώ μέρος..... Οι όροι που έθεσες δίκαιοι και ως εκ τούτου, δεκτοί!!!!
    Μπράβο, πολύ ωραία η ιδέα σου γι' αυτό το παιχνίδι.
    Φιλιά και καλή και χαρούμενη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω να σκεφτείς κάτι. Ξεκίνα και οι ιδέες έρχονται στην πορεία. Περιμένω οπωσδήποτε κείμενο.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Τις διάβασα,τις ξαναδιάβασα,και οφείλω να ομολογήσω ότι εμένα αυτές οι λέξεις θα με δυσκολέψουν ιδιαίτερα.Πως να τις βάλω μάναμ σε ένα κείμενο χωρίς να μαλώσουν;
    Κάτι μου λέει ότι θα βάλω τον γάιδαρο να ......παίζει φυσαρμόνικα!
    Δεν βλέπω άλλη λύση!
    Θα προσπαθήσω και ο Θεός βοηθός!

    Μου αρέσουν οι καινούριοι όροι του παιχνιδιού που κάνουν πιο σφιχτή την δομή του παιχνιδιού.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xristin, κι εγώ μόλις τις διάβασα κάτι έπαθα αλλά.....
      άμα προσπαθήσεις μπορεί το σκιάχτρο να φάει βατόμουρα αφού πρώτα έπαιξε φυσαρμόνικα
      και όταν βαρέθηκε της έδωσε μια και πήγε στο σύννεφο και από εκεί έπεσε στου γαϊδουρακίου το κεφάλι. Οπότε μετά το χρέος εξετελέσθη σε δύο μόνο σειρές...

      Διαγραφή
    2. Μην μου βάζεις ιδέες,μην μου βάζεις ιδέες!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Φλώρα μου,
    Μια και θα είμαι καινούργια που θα πάρει μέρος σε αυτό, οι λέξεις της Κλαύδια μου φάνηκαν εξαιρετικά χαριτωμένες και γεμάτες εικόνες ! Πρέπει να τις διάλεξε προσεκτικά :) Σύντομα λοιπόν θα έχεις και την δική μου ιστορία στα χέρια σου και χαίρομαι που σκέφτηκες να κάνεις κάτι τέτοιο στο μπλοκ σου όχι για το ποιός θα βγει πρώτος ή δεύτερος κλπ. αυτό δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι βάζεις την σκέψη να δουλεύει δημιουργικά!
    Σε φιλώ πολύ
    να έχεις μια όμορφη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου καλώς ήρθες στο παιχνίδι μας...

      Διαγραφή
  11. Εμένα γιατι δε με ενημερωνει κανεις γι' αυτα;
    Πεταω τη σκουφια μου για κατι τετοια!
    Οποτε θα ειμαι μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούλα μου με χαρά σε περιμένω. Αλλά πρόσεξε μην πάρεις το κόκκινο στυλό κι αρχίσεις να διορθώνεις ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Φοβάμαι μη μείνω να ξαναδώσω εξετάσεις το Σεπτέμβριο.
      Έλα πάντως να μας βάλεις τα γυαλιά.

      Διαγραφή
  12. Κλαυδία2:16 μ.μ.

    Φλώρα έχω ενθουσιαστεί με τα σχόλια για το παιχνίδι και τη θετική ανταπόκριση στις λέξεις που πρότεινα παρορμητικά και εντελώς αυθόρμητα ,γιατί τα γαιδουράκια τα λατρεύω, τα σύννεφα μου άρέσουν,η φυσαρμόνικα πάντοτε με συνάρπαζε αν και δεν κατάφερα ποτέ να παίξω,το σκιάχτρο επίσης είναι απωθημένο, πάντα θα ήθελα να φτιάξω ένα και τέλος τα βατόμουρα είναι γλυκειά ανάμνηση απο καλοκαιρινές διακοπές στο χωριό...!!!ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΈΔΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαύδια,τις λέξεις σου ή τις λάτρεψαν ή τις μίσησαν. Όπως και να 'χει όμως είναι πρόκληση μεγάλη. Εγώ τσίμπησα και διπλοτσίμπησα. Για να καταλάβεις ότι μ' έβαλες στο τρυπάκι για τα καλά.
      Καλή έμπνευση. Φιλιά.

      Διαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ!!!!!
    ΣΑΝ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΑΚΟ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε τον λοιπόν να τρέχει όσο θέλει. Δώσε του και λίγο σανό για ενέργεια και όλα θα πάνε περίφημα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα!Πέρασα να σου πω συγχαρητήρια για την ιδέα!! Μπράβο σε όλες όσες συμμετείχαν σε κάτι τόσο καλλιεργημένο και δημιουργικό!! Καλή συνέχεια με δύναμη και αισιοδοξία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες και πέρασες. Είσαι καλοδεχούμενη να συμμετέχεις κιόλας.
      Όσο για το καλλιεργημένο νομίζω πως απλώς κάνουμε το κέφι μας.

      Διαγραφή
  15. ΜΠΡΑΒΟ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ...ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΛΑΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΗΣ..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΦΛΩΡΑ με έχεις καλέσει παλαιότερα στα παιχνίδια που στήνεις και πολύ θα ήθελα να πάρω μέρος. Όμως δεν έχω φαντασία τόση για να σκαρώσω ιστορία, μα ούτε και χρόνο.
    Εύχομαι όμως μεγάλη συμμετοχή με ενδιαφέρουσες ιστορίες.
    φιλιά θαλασσένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι όμορφη και δημιουργική ιδέα. Κατάλληλο παιχνίδι μαζί με τα παιδια. Αν μ ας βγει κάτι καλό θα σου στείλω. φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ουπς! Ηλθα κι εγώ. Πρώτα απ'όλα να σ'ευχαριστήσω Φλώρα μου γιά την πρόσκληση. Πέρα από κάθε μετριοφροσύνη ξέρω ότι δεν έχω ιδιαίτερο ταλέντο γι'αυτό και δεν πιέζω τον εαυτό μου. Οτι καλό βγαίνει μόνο αν φτάσουν οι λέξεις μόνες τους στις άκρες των δαχτύλων μου. Ευχομαι να έχω λίγη επιτυχία και περιμένω με αγωνία το ΣΚ. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου GINGER. Mέχρι το βράδυ της Παρασκευής μπορείς να κάνεις τις προσπάθειές σου και ότι βγει. Αν όμως δεν τα καταφέρεις φαντάζομαι θα καταφέρεις να βαθμολογήσεις. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή