Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

3η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΩΝ - ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ 2ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


συνέχεια της 2ης ανάρτησης ιστοριών-παραμυθιών 
του 2ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


7.Η ΠΙΤΣΑ ΚΑΙ Η ΠΙΤΣΑ !

Παρήγγειλε η Πίτσα μια πίτσα 
είχε κι ένα ψυγείο φίσκα μπύρα 
Μονάχη πια, δυo χρόνια χήρα,
να φάει ήθελε, να πιεί και λίγο να ξεφύγει. 
μες' στο ζουμί της έβραζε, μα που να βγει κυνήγι... 
Σαν ήρθε ο ντελιβεράς, φόρεσε τα γυαλιά της   
Ήταν ψηλός και αρκετά δεμένος.
Σαν είδε πως την έβλεπε κι αυτός ξελιγωμένος,
του μακαρίτη σβήστηκε η εικόνα απ το μυαλό της.     
Έτσι η πόρτα έκλεισε κι έμεινε μέσα ο Φώτης...  
Τον αριθμό τον έχασαν μέσα στο μέγα πάθος     
στα πέντε σταματήσανε ; μη πήγανε στα έξη ;
εδώ αγώνας γίνονταν και όποιος τον αντέξει ! 
Τι κι αν τον περιμένανε ; τον Φώτη μόνο μέλει,   
απ την κερήθρα την καυτή να κλέψει όλο το μέλι !  


8.ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ

Μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα βάζοντας τα γυαλιά μου ξεκίνησα για μια βόλτα στο βουνό. Παντού υπήρχαν όμορφα μικρά λουλουδάκια, άσπρα, κίτρινα, μωβ, ροζ. Σε καλούσαν να τα αγγίξεις, να τα κρατήσεις. Έσκυψα και έκοψα μερικά. Όχι πολλά στον αριθμό 1-2 από το κάθε χρώμα. Με τα λουλουδάκια στο χέρι συνέχισα την βολτα μου. Ξαφνικά μπροστά μου βλέπω μια κερήθρα. Το μέλι έτρεχε άφθονο σαν ζουμί. Πολλές μέλισσες μέσα. Άλλες τόσες έξω. Παναγία μου βοήθησέ με να καταφέρω να ξεφύγω χωρίς να με  πειράξουν. 
Και τότε, εμφανίζεται μπροστά μου μια εικόνα με την Παναγία. Οι μέλισσες είχαν χαθεί όλες. Σ' ευχαριστώ Παναγία μου που με άκουσες. Συνέχισα την βόλτα μου.

9.ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ

Το ξύλινο ρολόι στη σάλα χτύπησε 12 φορές!!!!
Σαν να μη πέρασε μια μέρα!!!!
Ο ίδιος γνώριμος ήχος!!!!!  !!!!!!
Οι ίδιοι φωτεινοί αριθμοί!!!!!!!!!!     
Λες και είναι μάτια που μέσα στο σκοτάδι με κοιτάζουν!!!!!
Μοιάζουν με αστέρια στον ουρανό, έτσι με έμαθες να τα βλέπω γιαγιάκα μου!    
Όταν ήμουν μικρή, μου κρατούσαν συντροφιά, μέχρι να με πάρει ο ύπνος!!!!!!! 
Πόσο λυπάμαι που δεν πρόλαβα να σε φιλήσω για τελευταία φορά!!!!!!!!!
Πάνε 10 χρόνια από τότε που έφυγα στην Αμερική για να σπουδάσω κι έμεινα εκεί!!!!!!!!     
Το σπίτι δεν είναι ίδιο χωρίς εσένα!!!!!!!!!!
Κάθε μέρα μας περίμενε μια έκπληξη μόλις γυρίζαμε από το σχολείο, πότε ένα καινούργιο γλυκό, πότε μια καινούργια ιστορία!!!!!!!!!!
Είχες πάντα ένα καλό λόγο για όλους μας, ακόμη και για τους πιο ζωηρούς!!!!!!!!!!
Ήξερες πώς να μπαλώνεις τις καταστάσεις και να μη παίρνουν μυρωδιά ο πατέρας και η μάνα μας από αυτά που σκαρώναμε εγώ και τα αδέρφια μου!!!!!!!!!!!!
Δεν θα ξεχάσω τι έγινε τη μέρα της γιορτής σου, σαν σήμερα της Αγίας Σοφίας!!!!!!!!!
Ήρθαν όλες οι θείες και οι θείοι μαζί μα τα παιδιά τους, τα ξαδέρφια μου, να σου ευχηθούν για την γιορτή σου!!!!!!!!
Κάθε χρόνο τέτοια μέρα είχαμε πανηγύρι!!!!!!!!
Από το πρωί μαγειρεύατε μη τη μαμά και να οι μουσακάδες, να τα κεμπάπ, να τα ντολμαδάκια, οι τζιγεροσαρμέδες και ό,τι άλλο νόστιμο έμαθες να φτιάχνεις από την Πόντια μαμά σου!!!!!!!
Έφτιαχνες κι εκείνο το παράξενο φαγητό μέσα στην πήλινη γάστρα με τα πολλά και διαφορετικά κρέατα και τα ακόμη περισσότερα μυρωδικά!!!!!!!
Το μυστικό όμως ήταν, ότι έκλεινες το καπάκι της γάστρας γύρω-γύρω με κερήθρα, για να σιγοβράσει στο ζουμί του!!!
Μετά, στρώναμε το άσπρο λινό τραπεζομάντιλο και βγάζαμε τα καλά πιάτα , τα καλά μαχαιροπίρουνα , τα κρυστάλλινα ποτήρια!!!!!
Όλα αυτά για σένα γιαγιάκα μου!!!!!!!
Τι γλέντια, τι τραγούδια, τι χαρούμενες φωνές!!!!!
Αθάνατη Ελληνική οικογένεια!!!!!!!!!
Πόσο μου είχαν λείψει όλα αυτά στον ξένο τόπο!!!!!!
Η φυλή μας έχει γνωρίσει πάρα πολλές προσφυγιές και άλλες τόσες μεταναστεύσεις, δεν ξεχνά όμως τούς δεσμούς της οικογένειας κι ελπίζω ότι τώρα θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο!!!!
Στα δύσκολα γινόμαστε όλοι μια γροθιά!!!
Μετά τα ωραία φαγητά , λοιπόν,  έρχονταν πάντα τα γλυκά κι αυτά φτιαγμένα από τα χεράκια σου!!!!!!!!
Έτσι κι εκείνη τη μέρα, ήρθε η ώρα του γλυκού!!!!!
Κερασάκι από τα χεράκια σου!!!!!!
Το έφτιαχνες μόλις έβγαιναν τα κεράσια και προσπαθούσες να κρατήσεις ένα βάζο για την ημέρα της γιορτής σου!!!!!!!!
Προσπαθούσες δηλαδή να βρεις σίγουρο μέρος για να το κρύψεις από τα αδέρφια μου και από μένα , ιδίως από μένα που το λάτρευα και το λατρεύω!!!!!!
Έβγαλες τον μεγάλο ασημένιο δίσκο με το κατάλευκο δισκόπανο, έβαλες επάνω το βάζο με το γλυκό και ολόγυρα τα πιατάκια και τα κουταλάκια!!!!!
Ανοίγει το βάζο ο πατερούλης μου, ο γιόκας, να κεραστεί πρώτος, σαν  πιο μεγάλος!!!!!!!!
Έβαλε  μέσα το κουταλάκι και όταν το έβγαλε πουθενά κεράσια, μόνο ζουμί, ένα κατακόκκινο ζουμι!!!!!!!!!!
Τι έγινε μάνα , ξέχασες να βάλεις κεράσια μέσα;
Όχι, δεν είναι δυνατόν, αφού εχθές που άνοιξα το βάζο, έφαγα , ένα κερασάκι!!!
Τι έκανα η κακούργα, άδειασα σιγά σιγά όλο το βάζο!!!!!!!
Και τώρα;
Η γιαγιάκα μου με μια ματιά της κατάλαβε και έσωσε την κατάσταση!!!!!!!
Λάθος βάζο γιόκα μου, είπε κι έφερε γρήγορα ένα άλλο!!!!!!!!
Αυτό τέλειωσε και το κράτησα για να βάζουν τα παιδιά επάνω στο παγωτό τους λίγο σιρόπι!!!!!!!
Δεν φταίω εγώ γιαγιάκα μου, που βρήκα πού έκρυβες το κλειδί από το ντουλάπι!!!!!!!
Έπαιζα μια μέρα στην αγαπημένη μου κρυψώνα, κάτω από το στρογγυλό τραπέζι με το μεγάλο κεντημένο τραπεζομάντιλο!!!!!!!
Πόσες φορές δεν μου είπες την ιστορία του!!!!!!
Κι εγώ τη ζητούσα ξανά και ξανά!!!!!!!
Ήθελα να ακούω συνέχεια, πώς τότε που ήσουν μικρό κοριτσάκι, φύγατε από τον Πόντο, μόνο με τη μάνα σου και τα αδέρφια σου!!!!!!
Εσύ σαν μεγαλύτερη, 8 χρονών τότε, είχες δέσει επάνω σου το κεντημένο τραπεζομάντιλο και μέσα είχες κρυμμένη την εικόνα της Παναγιάς μας, ιερό κειμήλιο, το μοναδικό που φέρατε από τα Άγια εκείνα χώματα!!!!!!!!
Πόσο μου άρεσε να παίζω μέσα στο δωμάτιο σου που μύριζε λιβάνι και θυμίαμα!!!!!!
Ήταν το βασίλειο μου!!!!!!!
Μια μέρα που άνοιξες το ντουλάπι με το γλυκό, σε είδα να βγάζεις το πολύτιμο κλειδάκι μέσα από τη θήκη των γυαλιών σου!!!!!
Δεν είχες πάρει είδηση ότι εγώ ήμουν κάτω από το τραπέζι κι έπαιζα!!!!!
Από εκείνη τη στιγμή με έβαλες σε πειρασμό γιαγιάκα μου, περίμενα πότε  θα κοιμηθείς για να αφήσεις επάνω στο τραπέζι την θήκη που μόνο τότε την αποχωριζόσουν!!!!!
Έτσι , κάθε μεσημέρι που πήγαινες για ύπνο, εγώ ξεκλείδωνα το ντουλάπι άνοιγα το βάζο προσεκτικά κι έτρωγα ένα, μόνο ένα κερασάκι!!!!!!
Τι αξία έχει ένα κερασάκι;
Την  παραμονή της γιορτής σου, δηλαδή, είχα φάει και το τελευταίο  η κακούργα και δεν το είχα καταλάβει!!!!!
Εσύ όμως γιαγιάκα μου, είχες κι άλλο βάζο κι έσωσες την κατάσταση κι εμένα!!!!!!!!
Πονηρή κι έξυπνη γιαγιούλα μου, πού είχες κρύψει το άλλο βάζο;
Δεν θα το μάθω ποτέ!!!!!

10.ΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΗΣ

Εικόνα  αριστούργημα που μέσα έχει πάθος
αρτίστας φιλοτέχνησε δίχως  κανένα λάθος.
Καθάριο  γυαλί  το βλέμμα της  γαλάζιο φυσητό         
που άσχημα ελάβωσε όμορφο σταυραητό.
Τα χείλη της  λες κι έβαψε με πορφυρό ζουμί
στο νάζι της  ξεχείλισαν ολόδροσοι χυμοί.
Οι  μπούκλες της χτενίστηκαν  με μπριλαντένια χτένα
και το λαιμό της στόλισε ολόχρυση  καδένα.
Ζώνη διαμαντένια έζωσε τη μέση της σφιχτά
και δυο κουμπάκια μείνανε στο στήθος ανοιχτά.
Στα όμορφα τα πόδια  της τα τυλιχτά σανδάλια
να μην αφήνουν χριστιανό  να ‘χει σκέψη νηφάλια.
Τα  πλούσια τα  κάλλη  της   γλύπτης τα ‘χει  σμιλέψει
στα άπονα τα δίκτυα της τ’ αγόρια  έχει μπλέξει.
Ήρθαν καθρέφτες ακριβοί για να την καθρεφτίσουν
και όλα τ’ άστρα τ’  ουρανού να την καληνυχτίσουν.
Τ’ αγέρι της ψιθύρισε δυο λόγια δροσερά
κι ο  ποταμός της έπλυνε τα πόδια τρυφερά.
Υάκινθοι και γιασεμιά  γύρω της  λουλουδίζουν
και  απ’ τα κλαδιά  δροσοσταλιές  στάζουν και ιριδίζουν.
Η πεταλούδα κάθισε στολίδι στα  μαλλιά της
κι ένα μπουκέτο λούλουδα μπήκαν στην αγκαλιά της.
Οι μέλισσες το νέκταρ τους  για κείνη το φυλάξαν
τα μέλια απ’ τις κερήθρες  τους για χάρη της σταλάξαν.
Τα χρυσαφένια της μαλλιά ο ήλιος τα  εζήλεψε
και πριν από την ώρα του έτρεξε και βασίλεψε.
Το φεγγαράκι το χλωμό απ’ το κακό του στρίφτηκε
 τόση ομορφιά φοβήθηκε και στο βουνό εκρύφτηκε.
Οι στεναγμοί στο διάβα της δεν έχουν αριθμό
τα τρένα σταματήσανε για κείνη στο σταθμό.
Ακόμη και ο άγγελος για χάρη της κολάστηκε
και να γυρίσει στο Θεό ολότελα ξεχάστηκε.
Κι εγώ από τα κάλλη της ερωτοχτυπημένος
τι έπαθα Χριστούλη μου κι είμ' έτσι λυπημένος.
Να της μιλήσω προσπαθώ και το προγραμματίζω
μα μόλις μπρος μου τηνε δω κάθε φορά σαστίζω. 
Και μ' έχει φάει σαν χτικιό η τόση στεναχώρια
τόσο πολύ να την ποθώ αλλά να ζούμε χώρια.

11. Η ΜΑΝΑ

Κοίταξε την εικόνα της στον καθρέπτη του μπάνιου και την άκουσε να λέει:
-Μόνη σου μιλάς?
-Ναι, βλέπω τα χάλια μου στον καθρέπτη και  τον σιχαίνομαι!
-Μια χαρά είσαι! Που να δεις άλλες που κάθονται όλη μέρα στο κρεβάτι.
Με το ζόρι σερνόταν στο σπίτι η 82χρονη μάνα και το’ φερνε βόλτα μόνη της χωρίς ουσιαστική βοήθεια.
Μια γυναίκα μέλισσα πάντα δούλευε και δημιουργούσε απ’ τα κουρέλια έπλεκε χαλάκια τα παλιά καινούρια έφτιαχνε.
Είχε μάθει με τα λίγα και πάντα μάζευε σαν τη μέλισσα στην κερήθρα για να βοηθήσει τα παιδιά της !
Εκείνη θα’ τρωγε τ’ αποφάγια και θα’ δινε το καλύτερο στο πιο αδύνατο παιδί και ας ήταν αγνώμων για κείνη ήταν τ’ αδύνατο το μικρό της.
Και τώρα στα γεράματά της με μισό πόδι και δεν καταδεχόταν από κανένα καμιά βοήθεια. Λατρευόταν μόνη της πολλές φορές μαγείρευε κιόλας για να δίνει στο χωρισμένο της γιό ένα πιάτο φαγητό. Τυραννιόταν στο κουζινάκι μα δεν το’ βαζε κάτω ο εγωισμός και το πείσμα της ήταν που τις έδιναν δύναμη και αντοχή.
-Εμένα που με βλέπεις απ’ τα μαύρα χαράματα πολεμάω δεν κάθομαι στιγμή, αυλές λουλούδια, σπίτι   ε …και να’ χα τα πόδια μου μόνο τα πόδια μου να’ χα και δεν ήθελα τίποτα άλλο. Θα’ στιβα την πέτρα ζουμί θα της έβγαζα αν είχα τα νιάτα σας κρίμα τα νιάτα σας.
-Έχεις δίκιο μάνα ταλαιπωρείσαι, θέλεις να σου κάνω καμιά δουλειά?
-Έλα να κάνουμε ένα τσιγάρο δεν θέλω δουλειές τις κάνω μόνη μου! Μόνο ψηλά να μου κάνεις μια μέρα που δεν φτάνω.
-Έλα να σου πω 6 αριθμούς να μου στείλεις ένα λόττο μπας και κερδίσουμε  να βοηθήσουμε τα παιδιά που δεν έχουν δουλειά.
-΄Αμα περιμένουμε απ’ το λόττο να σωθούμε ,καήκαμε!
-Μην το γρουσουζεύεις μωρή γρουσούζα πες και μια φορά θα κερδίσουμε!
-Καλά θα κερδίσουμε! Για να δούμε!
-Δεν έχω φέρει τα γυαλιά μου έχεις εσύ? Για δώσε μου τα να δω βλέπω.
-Σοβαρά μιλάς δεν βλέπεις χωρίς γυαλιά?
-Γιατί εσύ βλέπεις ρε μάνα. Αν βλέπω λέει? Μόνο όταν περνάω τη βελόνα τα φοράω. Γαμώ τα νιάτα σας!
-Αυτά είναι γεράματα!


Μη φύγετε..... δεν τελειώσαμε......

η συνέχεια στην αμέσως παλαιότερη απ' αυτήν ανάρτηση



19 σχόλια:

  1. Φλώρα,
    Νάσαι καλά για να προκαλείς το καλό.
    Πέρασα ευχάριστα διαβάζοντας τις ιστορίες και τα ποιήματα.
    Η βαθμολογία μου : 1 για το 15, 2 για το 10 και 3 για το 2.
    Συγχαρητήρια για όλες τις δημιουργούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερκέττα μου ευχαριστώ για όλα. Στο επόμενο να μας γράψεις κι εσύ.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ βαθμολογώ με 3 το ..λαχείο.....
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ που βαθμολόγησες. Φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα
    Δεν θέλω να σας κουράσω με πολλά λόγια, οπότε θα πω ότι ήταν θαυμάσιο αυτό που έκανε η Φλώρα με το να δώσει την ευκαιρία να γραφτούν και να ακουστούν ομαδικά αυτές οι θαυμάσιες ιστορίες, πεζά και στίχοι και δεύτερον ότι πολλά με συγκίνησαν , άλλα με έκαναν να γελάσω, πάντως όλα μου άρεσαν και μπράβο σε όλους για το ταλέντο τους στην γραφή.
    Αφού πρέπει να ψηφίσουμε θα βάλω το
    3 _ Στην Ευχή της Μάνας (13) που το βρήκα έξυπνότατο σαν πλοκή
    2_ Χωρίς Τίτλο (26) που με συγκίνησε πολύ
    1_ Κάνε κι Εσύ το Τεστ Αλτσχάιμερ που με έκανε να γελάσω.
    Όλα όμως ήταν θαυμάσια , έξυπνα που τα διάβασα με πολύ ενδιαφέρον.

    Εύχομαι το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Λεβίνα μου. Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  5. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσους έγραψαν αυτές τις όμορφες ιστορίες. Η κάθε μία έχει το δικό της χαρακτήρα.
    Μου άρεσε πιο πολύ "Η ευχή της μάνας" και δίνω το 3.
    στο "Το αντάμωμα" δίνω το 2.
    "Εις το βουνό εκεί ψηλά" δίνω το 1.
    Και πάλι συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα Φλώρα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 13 > 3 βαθμούς
    10 > 2 βαθμούς
    9 > 1 βαθμό

    ΠΟΛΥ φιλική παρατήρηση : Μας τα χάλασες λιγάκι... μϊα από τις δυσκολίες, σύμφωνα με τις οδηγίες, είναι να γράψεις ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ βάζοντας τις; πέντε λέξεις. Παραβιάζοντα αυτό, κρίνεις άνισα, βάζεις στο ίδιο τσουβάλι αυτούς που δεν το έκαναν με αυτούς που προσπάθησαν να το κάνουν.

    ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν κάνω παρατήρηση. Μια χαρά είναι ! Και δεν χάλασε ο κόσμος. Αλλά στο λέω για την επόμενη φορά. Β΄'αλε ένα όριο, μία σελίδα π.χ. (παράδειγμα λέω) και τήρησε το. Όσο καλά και να είναι τα μεγαλύτερα.
    Έτσι ευκολυνόμαστε και σαν κριτές. Όταν είναι πολλά το μικρό το διαβάζεις ευκολότερα και το κρίνεις καλύτερα.

    ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΑ και χωρίς παρεξήγηση ! Δεν πειράζει, για αυτή τη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. GIP μου, έχεις απόλυτο δίκιο. Το επόμενο παιχνίδι θα έχει πλαφόν λέξεων στο υπόσχομαι. Είναι άδικο ιδίως για τις τελευταίες ιστορίες στις οποίες κανείς μπορεί να μην φτάσει γιατί βαρέθηκε.
      Μη μου εγκαταλείψεις το παιχνίδι γιατί έχεις παράπονο.
      Εγώ όχι μόνο δεν παρεξηγώ αλλά χαίρομαι πολύ που με βοηθάτε να διορθώσω τα κακώς κείμενα.
      Ευχαριστώ πολύ και πάλι.

      Διαγραφή
    2. Καθόλου δεν το εγκαταλείπω, να βοηθήσω ήθελα.
      Και παράπονο ΔΕΝ έχω ! Σιγά ! Παίζουμε και διασκεδάζουμε.

      Και βέβαια το μέτρημα λέξεων είναι μια λύση. Όχι ο αριθμός σελίδων, αυτός παίζει με το μέγεθος της γραμματοσειράς και την απόσταση των γραμμών.

      Το WORD έχει μετρητή λέξεων, δεν χρειάζεται να τις μετράς μία μία. Ούτε εσύ για να τσεκάρεις, ούτε αυτός που γράφει. Ίσως όμως να το εξηγήσεις πως γίνεται για όσους δεν το ξέρουν. Μπορεί να υπάρχουν. Αν θέλεις στο στέλνω.
      Μέτρα ένα κείμενο που εσύ θεωρείς ικανοποιητικό σε μέγεθος πόσες λέξεις είναι, βάλε κι άλλο λίγο αν θες, κι είσαι έτοιμη.
      Μπελάς ; Λίγο ναι, αλλά όλοι οι λογοτεχνικοί διαγωνισμοί έτσι γίνονται.

      Φιλιά

      Διαγραφή
    3. GiP πως γίνεται η καταμέτρηση λέξεων στο Word;
      Σκάσε μου το μυστικό!
      Please!

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ πολύ για την διάθεσή σου να με διευκολύνεις.Αν δεν μπορέσει ο γυιός μου να με διευκολύνει θα ζητήσω τα φώτα σου.
      Και πάλι Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω!!!!!!

      Διαγραφή
    5. GIP αν θέλεις γράψε μας τις οδηγίες για την καταμέτρηση των λέξεων.
      Αφού θα το κάνεις για την Χristin κάνε το για όλους.....
      Θα μπεις που θα μπεις στον κόπο....

      Διαγραφή
  7. Αν γράφεις κείμενο στο word μόνο του μετρά τις λέξεις
    κοιτάξτε κάτω -κάτω αριστερά γράφει σελίδες και αριθμό λέξεων
    και'γω τυχαία το είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά έτσι όπως τα λες είναι. Επομένως δεν νομίζω να δημιουργώ πρόβλημα σε κανέναν αν ζητήσω να μετρούν τις λέξεις.

      Διαγραφή
  8. Ολες οι ιστορίες Φλώρα μου ηταν όμορφες αλλά αφου πρέπει να βαθμολογίσουμε τρείς θα σου πώ
    ΣΤΟ 10 δίνω 3 βαθμους
    στο 11 δίνω 1 βαθμό
    στο 18 δίνω 2 βαθμούς
    καλη επιτυχία σε ολους... φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή