Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

1η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΩΝ - ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ 2ου ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες στο παιχνίδι μας γιατί με  εμπιστεύτηκαν και ξόδεψαν χρόνο  και σκέψη για να γράψουν και να λάβουν μέρος.
Η συμμετοχή και στο 2ο παιχνίδι μας ήταν αθρόα και πολύ με χαροποίησε.
Η τιμή που μου κάνατε είναι πολύ μεγάλη.
Δυστυχώς για οικονομία χώρου αναγκάστηκα και έκοψα από τις ιστορίες σας διαστήματα ανάμεσα στις παραγράφους.


[Θέλω να συγχωρήσετε μερικές ατέλειες που προέκυψαν κατά την ανάρτηση των ιστοριών και έχουν να κάνουν με διαφορά χρώματος στο πίσω μέρος της ανάρτησης, διαφορά χρώματος και έντασης γραμμάτων κ.α., αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να τα διορθώσω περισσότερο.]
Θα παρατηρήσετε ότι η ημερομηνία ανάρτησης που αναφέρεται στην πρώτη σελίδα των αναρτήσεων δεν είναι η 6/10/12 όπως θα έπρεπε αλλά 5/10/12. Εγώ έκανα την ανάρτησή μου αμέσως μετά τα μεσάνυχτα της 5ης Οκτωβρίου, όμως κάτι συμβαίνει με το ρολόι της ανάρτησης και δεν ξέρω πως να το διορθώσω. Σας ενημερώνω για να μην μου παραπονεθείτε, ότι έκανα πρόωρα την ανάρτηση. 

Τώρα ήρθε η ώρα να μπείτε στον κόπο να βαθμολογήσετε. 

    Οι βαθμοί που μπορείτε να βάλετε είναι 3, 2 και 1 ξεκινώντας από 3 για την καλύτερη και φθάνοντας στο 1 για την τρίτη  κατά σειρά.

    Δεν είναι υποχρεωτικό να βαθμολογήσετε 3 ιστορίες. 
    Μπορείτε να βαθμολογήσετε μόνο 1 ή 2 ιστορίες.
    Δεν μπορείτε να δώσετε σε 2 ιστορίες ίδιο βαθμό. 
    Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε ανώνυμα.
    Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε τη δική σας ιστορία.

   Εμένα θα μου επιτρέψετε να μην βαθμολογήσω επειδή:
α) έχω διαβάσει τις ιστορίες πολύ πριν από εσάς
β) γνωρίζω ποιος έστειλε κάθε ιστορία και 
γ) κουράστηκα να τις αναρτήσω άρα θέλω διάλειμμα όσο εσείς 
    βαθμολογείτε  (αυτό μην το πάρετε στα σοβαρά - πλάκα κάνω)

Τις βαθμολογίες σας θα τις στείλετε με σχόλιό σας στο τέλος της ανάρτησης αυτής. 

Χαρά μου θα ήταν να ακούσω και τα σχόλιά σας, θετικά ή αρνητικά για τις ιστορίες  ή για κάτι που πήγε ή δεν πήγε καλά σ' αυτό το παιχνίδι ώστε στο επόμενο να έχει διορθωθεί. 

Εξ αιτίας του όγκου των ιστοριών - παραμυθιών καλό θα ήταν διαβάζοντας να κρατάτε και σημειώσεις με τους αριθμούς των κειμένων που σας εντυπωσίασαν και στο τέλος να επιστρέψετε για μια 2η ανάγνωση  όσων ξεχωρίσατε ώστε να πάρετε τη σωστή απόφαση για τη βαθμολογία που θα δώσετε.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΕ 
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 12/10/2012


Στο 2ο παιχνίδι μας 
μαζεύτηκαν 26 ιστορίες - παραμύθια βασισμένες στις λέξεις:
αριθμός   γυαλιά    εικόνα    ζουμί κερήθρα

και μοιράστηκαν  σε αυτήν και στις παρακάτω 4 αναρτήσεις 


1.TO ΑΝΤΑΜΩΜΑ

Κάθε πρωί σηκωνόταν από το κρεβάτι της η κυρά Νίνα  και σέρνοντας τις παντόφλες της πήγαινε κατευθείαν να νιφτεί. Μετά χτένιζε τ’ ασημένια της μαλλιά, τα έπλεκε κοτσίδα και τα έστριβε κότσο στο πίσω μέρος του κεφαλιού της.  Από τότε που παντρεύτηκε είχε πάντα τον ίδιο κότσο. Μόνο  που τότε  η εικόνα της ήταν διαφορετική. Είχε ωραίο παράστημα, και λεπτή μέση που δεν κρυβόταν κάτω απ’ τα φορέματά της αφού πάντα φόραγε μεσάτα ρούχα για να την τονίζει. Το ήξερε η μοδίστρα και δεν ρώταγε,  έραβε πάντα τα φορέματα με ραφή στη μέση.
Με τα χρόνια κύρτωσε και κόντυνε, έγειραν  οι ώμοι της , στρογγύλεψε κιόλας, χάθηκαν οι γωνίες στο πρόσωπό της, απέκτησε όμορφες εκφραστικές ρυτιδούλες που πλαισίωναν τα μάτια της και το στόμα της σε ένα στρογγυλεμένο πια πρόσωπο που όμως δεν έχασε το ροδαλό του χρώμα.
Απ’ όταν  άρχισε να δυσκολεύεται να περάσει την κλωστή στη βελόνα φόρεσε και  μικρά στρογγυλά γυαλιά με  καφέ κοκάλινο σκελετό.
Αφού νιβόταν έβγαζε το ευρύχωρο φανελένιο νυχτικό της , φόραγε τη ρόμπα της και όταν είχε λιακάδα έβγαινε και καθόταν να απολαύσει το καφεδάκι της σε ένα μικρό τραπεζάκι στην μπροστινή αυλίτσα της με τα φουντωμένα βασιλικά. Τον καφέ της τον ήθελε με τσιμπημένη ζαχαρίτσα στο ασημί δισκάκι με το πλεκτό πετσετάκι του και με το δροσερό νεράκι του. Έτσι ακριβώς όπως σέρβιρε τον καφέ και στους ξένους.
Ποιους ξένους δηλαδή, εκεί γύρω όλους δικούς της ανθρώπους τους θεωρούσε, κι ας μην  είχαν καμιά συγγένεια. Κοντά εξήντα χρόνια που ήρθε στη γειτονιά , νιόπαντρη τότε, νέα και όμορφη.
Όμως κι αυτοί όλοι της στάθηκαν στο χαμό του άντρα της, δεν είχε αποκτήσει και παιδιά  και αν δεν είχε κι αυτούς δεν θα το είχε ξεπεράσει ακόμη.
Στον ίδιο δρόμο, στον αριθμό 5, μεσοτοιχία με το σπίτι της έμενε η  Ζωίτσα, που την ήξερε από τα γεννοφάσκια της. Όταν ήταν μικρούλα η Ζωίτσα, η μαμά της  την έστελνε σχεδόν κάθε μέρα  στην κυρά Νίνα για να προλαβαίνει να κάνει τις δουλειές της. Η κυρά Νίνα πάλι χαιρόταν την παρέα της και την απασχολούσε.
Τώρα  η Ζωίτσα ήταν 20 χρονών μια ζωηρή ερωτευμένη φοιτητριούλα του παιδαγωγικού και ο χρόνος της ήταν λίγος, όμως πάντα της περίσσευε λίγος κάθε Σάββατο πρωί να τα λέει με την κυρά Νίνα της.
Στης κυρά Νίνας έβρισκε πάντα ένα περιποιημένο καφεδάκι, λίγη κερήθρα σε ένα κρυστάλλινο πιατάκι και την καλύτερη συμβουλή για τα αισθηματικά της.  
Της έστελνε πάντα της κυρά Νίνας  ο αδελφός της μέλι και κερήθρα από τα μελίσσια του και κείνη πάντα  φύλαγε τη μελωμένη  κερήθρα να τη φιλέψει λίγη – λίγη στη Ζωίτσα που της άρεσε.
«Φάε Ζωίτσα μου» της έλεγε «Άμα σωθεί θα πω στον αδελφό μου να μου ξαναστείλει».
Και κει μέσα στη γλύκα των συμβουλών της Νίνας η Ζωίτσα τη μάσαγε την κερήθρα σαν τσίχλα και στο τέλος πέταγε το κεράκι.
Εκεί γινόταν το αντάμωμα δυο γενεών, μιας που ετοιμαζόταν σιγά-σιγά να φύγει και μιας που  μόλις άνθιζε.
Μάζευε  η Ζωίτσα συμβουλές πολύτιμες απόσταγμα γνώσης της ζωής   και  ζουμί της σοφίας που μαζεύεται στάλα στάλα με το πέρασμα των χρόνων. Η Νίνα απ' την άλλη έπαιρνε δροσιά και  αύρα  απ’ τη νιότη της Ζωίτσας.
Κατά τη μία το μεσημέρι έφευγε τρεχάτη η Ζωίτσα να πάει στη μάνα της που παραπονιόταν: «Αμάν Ζωίτσα, την έφαγες πάλι τη μέρα στην κυρά Νίνα. Εγώ πότε θα σε δω; Όλη τη βδομάδα δεν προφταίνεις να κάτσεις λίγο μαζί μου.»
Και η Ζωίτσα έδινε πάντα την ίδια απάντηση: «Αμάν, βρε μαμά μια ζωή γεμάτη παράπονα  είσαι…..» και της έσκαγε ένα φιλί  στο μάγουλο για να σταματήσει.

2. ΕΙΣ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΨΗΛΑ ΕΚΕΙ!!!!!

Μη μη, φύγε, δεν σε πειράζω!!!!!!
Έλεγα κι έφευγα πίσω-πίσω!!!!!!
Άρχισα να τρέχω, για να γλυτώσω από την αρκούδα!!!!!!!
Είχε βρεθεί στο δρόμο μου, ή μάλλον εγώ είχα βρεθεί στον δικό της!!!!!
Έτρωγε μέλι από μία κερήθρα κι έτρεχαν τα ζουμιά ανάμεσα από τα δάχτυλά της!!!!!
Από την αγωνία μου, έχασα τα γυαλιά μου και δεν έβλεπα κατά πού πάω!!!!!!!!
Είχαμε πάει μία εκδρομή ψηλά στο βουνό κι εγώ, εκεί που θαύμαζα την φύση, ξέκοψα από την υπόλοιπη παρέα και βρέθηκα πρόσωπο με πρόσωπο με την αρκούδα!!!!!!
Η εικόνα που αντίκρισα μπροστά μου, με κοκάλωσε για μια στιγμή!!!!!!!
Ευτυχώς που ήταν πολύ απασχολημένη με τη λιχουδιά που βρήκε και δεν μου έδωσε καμία σημασία!!!!!!!
Έχει μεγάλο αριθμό από μελίσσια στα βουνά και οι αρκούδες δεν μπορούν να αντισταθούν!!!!!!
Έτρεχα έτρεχα κι όλο στο ίδιο μέρος ήμουν!!!
Ακόμη λίγο , ακόμη λίγο και θα είμαι μακριά της!!!!!!!
Τα πόδια μου είναι βαριά σαν σίδερο, μα γιατί δεν προχωράω;
Ε, τι, πως, τι συμβαίνει;
Ποιος με σκουντάει;
Άσε με να τρέξω!!!!!!
_ Δεν τρέχεις, κλοτσάς!!!!!!!!!!
Ποιος , εγώ!!!!!
Ναι , εσύ, δεν σου είπα να μη φας πολύ βραδιάτικα;
Μου λέει ο καλός μου όλο γλύκα!!!!!
Έτσι εξηγείτε λοιπόν!!!!!
Πάει η αρκούδα, πάει και το μέλι, πάει και η αγωνία μου!!!!
Αχ, γλύτωσα , όνειρο ήταν και πάει!!!!!!!!



15 σχόλια:

  1. Μου έλειψαν πολύ τα μπλογκοπαίχνιδα!! :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να διαβάσεις και να βαθμολογήσεις και στο επόμενο που θα αρχίσει σε 10 ημέρες περίπου να είσαι εκεί με συμμετοχή.

      Διαγραφή
  2. Η πρώτη πολύ καλογραμμένη επιφυλάσσομαι όμως να διαβάσω και τις επόμενες!
    Η 2η μικρή και έξυπνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεκίνησα το διάβασμα!
    Ελπίζω να τελειώσω πριν την ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού!
    χα!χα!
    Με τόσες πολλές συμμετοχές έχουμε πιάσει δουλειά όλοι η μπλογκεράδες και
    διαβάζουμε,σημειώνουμε το νούμερο και προχωράμε παρά κάτω.
    Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους τους συμμετέχοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φλώρα τα συγχαρητήρια μου,τα συγχαρητήρια μου,τα συγχαρητήρια μου!
    Θέλει μεράκι,διάθεση και πολύ υπομονή η ιστορία που ξεκίνησες, αλλά τα αποτελέσματα έδειξαν ότι άξιζε τον κόπο και εύχομαι να το συνεχίσεις, αν και ξέρω ότι θέλει αρκετό ξενύχτι για να πάνε όλα κατ' ευχήν.
    Καλό κουράγιο,καλή συνέχεια και ένα μεγάλο ευχαριστώ!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xristin μου, είχε πολλή δουλειά και κυρίως όταν ήθελα να κάνω ανάρτηση δεν γινόταν με τίποτε. Πάταγα δημοσίευση, ξαναπάταγα δημοσίευση τίποτε... Αφαιρούσα ιστορίες και τις πήγαινα σε περισσότερες αναρτήσεις και ξανααφαιρούσα και δεν έβγαζα άκρη και στο τέλος μίκρυνα τα γράμματα και επιτέλους έγινε δουλειά. Ξενύχτι που έπεσε δεν σου λέω τίποτε.
      Αν ξέρεις πως γίνεται σε παρακαλώ πολύ κάποια στιγμή μπες και άλλαξε την ημερομηνία της ανάρτησης γιατί την βγάζει λάθος κατά μία ημέρα.
      Τώρα δεν κατάλαβα γιατί λες ευχαριστώ.
      Εγώ σε ευχαριστώ που εξ αιτίας σου κάνω κάτι που μου αρέσει πολύ.....

      Διαγραφή
  5. στην ιστορία Νο1 Το αντάμωμα δίνω 3! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω και τις άλλες σου βαθμολογίες ή όχι;

      Διαγραφή
    2. υπάρχουν παρακάτω :)

      Διαγραφή
  6. Τις διάβασα όλες αλλά δυσκολέυομαι πολύ να βαθμολογίσω.......θα τις ξαναδιαβάσω και κάπου θα καταλήξω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω μη στεναχωριέσαι.

      Διαγραφή
  7. Κλαυδία10:58 μ.μ.

    Αφού τις διάβασα όλες με προσοχή θα μου επιτρέψεις Φλώρα να παρατηρήσω ότι με χαροποίησε η πρωτοτυπία, το διαφορετικό στυλ γραφής και η παρουσία τόσων ποιημάτων !!!
    Η βαθμολογία μου είναι : Στο ποίημα αρ.10 ΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΗΣ βάζω 3, στην ιστορία 9 ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ βάζω 2 και στο 19. Η κυρία Μελισσώ βάζω 1 αν και θα ήθελα να δώσω βαθμό προτίμησης και σε άλλες ιστορίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κλαύδια. Να είμαστε καλά να διασκεδάζουμε με το γράψιμο.

      Διαγραφή
  8. Αν δεν έχει λήξει η προθεσμία βαθμολογίας λάβε υπόψη σου και τη δική μου βαθμολογία.
    αν έχει λήξει μην τη λάβεις υπόψη σου.
    λοιπόν το
    3 το δίνω στο νο 10
    2 στο νο 18 και το
    1 στο νο 1
    άργησα αλλά άρχισα καθυστερημένα να διαβάζω τις ιστορίες. Δυσκολεύτηκα πολύ να αποφασίσω και θα ήθελα να μπορούσα να δώσω και σε άλλες βαθμό.
    φιλιά Φλώρα μου και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ, Μαρία μου ευχαριστώ για τη βαθμολόγησή σου.

      Διαγραφή