Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

2η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΩΝ - ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ 2ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"



συνέχεια της 1ης ανάρτησης ιστοριών-παραμυθιών 
του 2ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

3. ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ!!!!!!!!!!

  
Πριν πάρα πολλά χρόνια, είχαν αγιογραφήσει μέσα σε μία σπηλιά, την εικόνα της Παναγίας μας!!!!!!!!!
Όλο έλεγα πως θα πάω κι όλο κάτι τύχαινε και δεν πήγαινα!!!!!!!!
Είναι θαυματουργή , μου είπαν!!!!!
Η Παναγία μας , ακούει πάντα τις προσευχές μας όπου και να είναι , όπου και να είμαστε!!!!!!!
Αυτήν ιδικά την εικόνα την έφτιαξε με κερήθρα ένας παππούλης που ζούσε για πολλά χρόνια σαν ασκητής, μέσα στην σπηλιά!!!!!!!!
Εφέτος το καλοκαίρι όμως, κατάφερα και πήγα!!!!!!!!
Ο αριθμός των προσκυνητών, ήταν μεγάλος και η ουρά έφτανε μέχρι κάτω στη θάλασσα!!!!!!!
Θα περιμένω , είπα, δεν θα φύγω όσο κι αν καίει ο ήλιος, όσο κι αν τρέχει ζουμί ο ιδρώτας στην πλάτη μου!!!!!!!!
Πάντα ζητάμε την βοήθειά της, όταν έχουμε ανάγκη κι αυτή μας ακούει!!!!!!!!!!
Μετά από δύο ώρες ανάβαση , έφτασα μπροστά στην Εικόνα της!!!!!
Τα πόδια μου λύγισαν!!!!!!!
Τι φως έβγαινε από το γλυκό της πρόσωπο!!!!!!!
Έβγαλα τα γυαλιά μου και σκούπισα τα μάτια μου, που έτρεχαν ποτάμι τα δάκρυα χωρίς να το θέλω!!!!!!!
Προσκύνησα και παρακάλεσα την Παναγία μας, να προστατεύει τα παιδιά μας!!!!!
Έφυγα με ανάλαφρη καρδιά!!!!!!!!
Ο δρόμος της επιστροφής, ήταν πιο εύκολος!!!!
Είχε πέσει ο ήλιος, ήταν και κατηφόρα, έφτασα γρήγορα στο καραβάκι που μας περίμενε για την επιστροφή!!!!!!!
Εύχομαι να μπορέσω να ξαναπάω και του χρόνου!!!!!!!!!

 4. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ !!!!!!  


Από χθες, βράζω στο ζουμί μου!!!!!!!
Γιατίιιιιιιιιιιιι!!!!!!!
Είναι να ρωτάς χρυσή μου γιατί!!!!!!
Εγώ είμαι η κυρρρρία Ζουμπουρλάκη με το όνομα, δεν μπορεί η κάθε μια δημοσιογάφα να μου χαλάει την εικόνα μου!!!!!!!
Πως θα πάω αύριο να παίξω μπιρίμπα, με τις άλλες κυρίες της σειράς μου!!!!!!
Τι έκανα η καημένη;
Έφαγα λίγη κερήθρα με τα δάχτυλα και τσουπ με φωτογράφισε!!!!!
Μα να μη καταλάβω ότι με κυνηγούσαν οι παπαράτσοι!!!!!
Τρώγετε διαφορετικά η κερήθρα;
Που να ξέρουν,  πως όταν ήμουν μικρή και πηγαίναμε στο χωριό μας, γιατί κι εγώ από χωριό είμαι, μη βλέπετε που δεν το λέω, με ανέβαζε ο παππούς μου στο γαϊδουράκι και πηγαίναμε στο βουνό να βρούμε άγριες κυψέλες!!!!!!
Άναβε μια φωτιά να φύγουν οι μέλισσες και μετά μου έδινε ένα μεγάλο κομμάτι κερήθρα κι εγώ το έτρωγα μέχρι το βράδυ!!!!!
Αν ψάξουν το γενεαλογικό μου δένδρο, χάθηκα!!!!!!!!!
Εγώ τους έχω πει ότι η σκούφια μου βαστάει από το Βυζάντιο!!!!!
Κατευθείαν απόγονος των Παλαιολόγων!!!!!!
Τι το θελα η ξιπασμένη!!!!
Δεν μπορεί να κοκορεύεται η κυρία Τουλουμοτύρη για τη δική της καταγωγή κι εγώ όχι!!!!!!
Επειδή έχει μεγάλο αριθμό από καράβια, είναι πιο άξια από μένα;;;;;;;;;
Αχ παππούλη μου, πως θα σε κοιτάξω στα μάτια όταν έρθω στο χωριό;;;;;;;
Καλά που δεν βλέπεις και πολύ καλά πια, ούτε ακούς, θα βάλω και τα μεγάλα μαύρα Dior γυαλιά μου και θα πω ότι έβγαλα κριθαράκι στο μάτι μου!!!!!!!
Αν δεν με πάρουν είδηση και αυτή τη φορά , σου τάζω να σε πάω βόλτα στο βουνό για άγριες κυψέλες με το καινούργιο μου jeep tseroki !!!!
Μη με μαρτυρήσεις παππούλη μου αν έρθει καμία δημοσιογράφα, τι να κάνω κι εγώ η καημένη, αφού αυτές θέλουν μεγαλεία , μεγαλεία κι εγώ τις παρουσιάζω!!!!!!!
Θα πάω όμως σε έναν ντεντέκτιβ , να ψάξει το γενεαλογικό δένδρο από μερικές, γιατί είμαι σίγουρη ότι από κάποια στάνη κατάγονται κι αυτές!!!!!!
Φεύγω φεύγω, με περιμένει η κυρία Ξερόλα για μία παρτίδα breeze!!!!!!!!

5. ΕΝΑ CABRIOLET ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!!!!

Να το οδηγώ και να τρέχω σε μεγάλους δρόμους!!!!!!
Αυτή την εικόνα ονειρευόμουν από μικρή!!!!!!!!
Αφού  δεν μπορώ να το αγοράσω, είπα να νοικιάσω ένα να μου φύγει το μεράκι!!!!!!!
Που πας όμως Καραμήτρο χωρίς χάρτη σε μέρη που δεν τα ξέρεις;
Έβαλα μια μαντίλα αλά Ισιδώρα Ντάνκαν, γυαλιά  chanel πήρα και μια βαλίτσα louis vuitton και ξεκίνησα για το ταξίδι μου!!!!!!
Ξαφνικά σε μια ανηφόρα ακούγεται ένας θόρυβος από τη μηχανή !!!!!!
Γκουπ γκουπ γκαπ και σταμάτησε το αυτοκίνητο!!!!!!!
Ένα μαύρο ζουμί έτρεχε στην άσφαλτο!!!!!
Τώρα ;;;;;;
Τι κάνω!!!!!!!
Που είμαι;;;;;;;;;;
Δεν σου το έλεγα εγώ πριν ξεκινήσεις ότι χρειάζεσαι χάρτη κι όχι μαντίλα και γυαλιά, μου είπε η φωνή της συνείδησης μου!!!!!!
Εσύ που να ακούσεις, ήθελες μόνο να οδηγήσεις το cabriolet!!!!!!!
Σαν να ακούω κάτι, σταμάτα με μαλώνεις μετά!!!!!!!!
Ευτυχώς , γιατί  θα με φάνε οι λύκοι!!!!!!
Να σε φάνε, να βάλεις μυαλό!!!!!!
Ελπίζω να φανεί ένα jeep!!!!!
Ωχ, τι είναι αυτό;
Τρακτεεεεεεεεεερ;;;;;;;
Και πολύ σου είναι, θέλεις και jeep τρομάρα σου!!!!!!!!
Σώπα σου λέω!!!!!!
Τι έπαθες μανάριμ’;;;;;;;;
Εγώ τίποτα, το αυτοκίνητό μου κάτι έπαθε!!!!!!!!
Έχει συνεργείο εδώ κοντά;;;;;;;
Ιδώ κουντά;;;;;;  οϊ!!!!!!!!!
Ταχιά του προυϊ, θα συ κατηβάσου στην χώρα, αλλά τώρα έλα μαζίμ να συ κιράσω κάτι της΄γιατί συ βλέπου πουλύ λιανή!!!!!!
Εγώ να ανέβω στο τρακτέρ;
Ε, στου τρακτέρ που αλλού, άμα θες, αλλιώς πηρίμηνει μη αύριου του προυί να ξανάρτου!!!
Ανέβα, ανέβα , μου φωνάζει η συνείδηση μου, είναι κι ωραίος!!!!!!!
Ανέβηκα στο τρακτέρ μαζί με άπειρο αριθμό πουλερικών που είχε στην καρότσα!!!!!!!!
Εκείνος οδηγούσε όλο καμάρι κι εγώ πού να κρυφτώ;;;;;;
Είχα και τη φωνή τα συνείδησης μου να μου γελάει κατάμουτρα!!!!!!!!
Ήθελες και βουιτον βαλίτσα, μη …έσω!!!!!!!!!!!
Πάει με τα κοτόπουλα χιχιχιιχιχιχι!!!!!!!!
Σταμάτησε το τρακτέρ στη μέση της πλατείας και με ΒΟΗΘΗΣΕ να κατέβω!!!!!!!!
ΤΡΑΒΗΞΕ την καρέκλα να καθίσω!!!!!!!
Παράγγειλε ουζάκια και μεζέδες, όλα βιολογικά, χωρίς ορμόνες!!!!!!
Τι νοστιμιά ήταν αυτή θεούλη μου!!!!!!
Στο τέλος σήκωσε και το πιάτο της σαλάτας και ήπιε το ζουμί της!!!!!!
Άλλο που δεν ήθελα κι εγώ, σήκωσα κι εγώ το δικό μου!!!
Μετά τα 5 ουζάκια , το savoir vivre, έπεσε στο βωμό της υπαίθρου!!!!!!!!
Μπράβο ζαργάνα μ’ λέει και μου δίνει μια στην πλάτη, με σακάτεψε!!!!!!!!
Αλλά το ευχαριστήθηκα, γιατί έκανε και μια κολοτούμπα η έξυπνη φωνούλα που όλο με μαλώνει από μέσα μου!!!!
Όταν ήρθε ο λογαριασμός κι έκανα να πληρώσω, μόνο που δεν έκανε χαρακίρι!!!!
Στου χουριομ’ κι θα πληρωσ’ γναίκα;
ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!!!!
Σας έχει συμβεί αυτό ποτέ τα τελευταία 30 χρόνια;;;;;;;;;;;
Και η βραδιά μας έκλεισε με ένα πιάτο αχνιστούς λουκουμάδες με μέλι και κομμάτια κερήθρας!!!!!!!!!!!!
Μήπως να δηλώσω παραίτηση και να κάτσω για πάντα στο χωριό;;;;;;;;;;;;;;
Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ήταν η φωνή της συνείδησης μου κάτω από το τραπέζι που είχε πέσει και δεν έσκυψα να την μαζέψω!!!!!!!
Μήπως ξέρετε το τηλέφωνο της οδικής βοήθειας να μαζέψουν αύριο το cabriolet;

6.ΤΟ ΛΑΧΕΙΟ!!!!!!

Τα έκανα γυαλιά καρφιά σήμερα, φιλενάδα!!!!!!!!!

Γιατί;
Αγόρασα ένα λαχείο και δεν ξέρω που το έβαλα!!!!!!!
Είδα τον κατάλογο του λαχειοπώλη και νομίζω ότι ο δικός μου αριθμός κερδίζει!!!!!!!
Άνοιξα συρτάρια , ανακάτεψα κουτιά , τίποτα!!!!!!!!
Εύχομαι να μην είμαι εγώ η τυχερή, γιατί θα πέσω από τον Λευκό Πύργο!!!!!!
Θα πλήρωνα το δάνειο και θα σωζόμουν!!!!!!!!
Ας βρω το λαχείο Παναγίτσα μου, και θα σου φέρω μια ασημένια εικόνα στη Χάρη σου και μια λαμπάδα από γνήσια κερήθρα στο μπόι της Sklenarikova, πού χάθηκε αυτή αλήθεια,γιατί εγώ είμαι κοντή, τσιγγουνιές θα κάνουμε;
Αν δεν το βρω , ας μην έχω κερδίσει!!!!!!
Που να το έχω βάλει;
Ψυχραιμία!!!!!!!
Για σκέψου!!!!!!!
Τι κινήσεις έκανες όταν αγόρασες το λαχείο και γύρισες σπίτι;
Πήρα μια μεγάλη κατσαρόλα!!!!!!!
Ναι και μετά;;
Έβαλα μέσα την κερήθρα με το μέλι που αγόρασα από την λαϊκή!!!!!!
Γιατί;
Τι γιατί;;;;;
Γιατί το πήρα από τη λαϊκή;
έχει καλύτερες τιμές και είναι και ωραίος εκείνος ο ξανθούλης!!!!!!!
Την περασμένη εβδομάδα μου είπε………….
Όχι, γιατί έβαλες την κερήθρα στην κατσαρόλα, ξέχασες ότι προσπαθούμε να βρούμε το λαχείο;;
Θυμήσου όλες τις κινήσεις σου!!!!!!!
Αααααααααα!!!!!!
Την έβαλα για να πάρω το μέλι για τα μελομακάρονα που θα κάνω τον άλλο μήνα και να δώσω την κερήθρα να μου την κάνουν κεριά , να τα ανάβω όταν πηγαίνω στο εκκλησάκι του χωριού μου, τον Αη Νικόλα , μεγάλη η χάρη του!!!!!
Μοσχομυρίζουν όταν ανάβουν , όχι σαν τα άλλα που είναι από παραφίνη, πφ, βρωμάνε, σχώρα με Παναγίτσα μου!!!!!!
Στο θέμα μας!!!
Ποιο θέμα μας;
Το λαχείο!!!!!!!!
Μετά τι άλλο έκανες;;;;;;;;;;;;;;;
Α, έκανα και μουσταλευριά !!!!!!!
Να σου πω μια συνταγή για μουστοκούλουρα , να γλύφεις τα δάχτυλά σου!!!!!!!!
Παίρνουμε μια κούπα…….
Σταμάτα σταμάτα, έφυγες πάλι από το θέμα μας!!!!!!!!!!
Δεν μου είπε την συνταγή η Σταμάτα του θείου Μήτσου, η Αγλαΐα της θείας Μερόπης μου την είπε!!!!
Άσε την συνταγή, άλλο είναι το θέμα μας!!!!!
Ποιο θέμα μας;
Το λαχείο!!!!!!
Α, καλά!!!!
Λοιπόν, παίρνουμε μια κούπα ζουμί από καθαρό σταφύλι, μούστο δηλαδή!!!!!!!!!
Αυτό τώρα πού κολλάει;
Να σου πω την συνταγή, γράφε!!!!!!!
Ε, δεν παίζεσαι εσύ!!!!!!!!
Το λαχείο δεν ψάχνουμε;
Ποιό λαχείο;
Εκείνο που ίσως κέρδισε και δεν ξέρεις πού το έβαλες;
Δεν είναι να απορεί κανείς που δεν θυμάσαι!!!!!!!!!
Έχεις αλλάξει θέμα 10 φορές!!!!!!
Αφού είπες να θυμηθώ όλες τις κινήσεις μου, αυτό κάνω!!!!!!
Μισό λεπτό, να βρω το βιβλίο με τις συνταγές, να σου την πω ακριβώς, γιατί έχει σημασία η λεπτομέρεια για τα μουστοκούλουρα!!!!!!!
Η θεία Μερόπη λέει………
Λοιπόν, φεύγω, με έσκασες και ψάξε μόνη σου!!!!!!!
Στη σελίδα 20 που την έχω τσακίσει και γράφει προφιτερόλ, εκεί έχω γράψει την συντα………….
Αααααααααααα!!!!!!!
Το λαχείο!!!!!!!!!!!
Το έβαλα για σελιδοδείκτη για να βρω εύκολα τα μουστοκούλουρα!!!!
Καλά μου είπες να θυμηθώ όλες τις κινήσεις μου και θα το βρω!!!!!
Για να δω τον αριθμό και αν έχω κερδίσει φιλενάδα θα σου αγοράσω εκείνα τα πέδιλα που είδες και θέλουν ένα μισθό για να τα πάρεις!!!!!!
Κρίμα, είναι  αμαρτία!!!!!!
Θα σε κεράσω μόνο ένα καφέ και την άλλη φορά που θα ξαναπάρω λαχείο παρακάλα να είναι πιο τυχερό!!!!!!!!!!
Ναι και να μη το βάλεις για σελιδοδείκτη στα μουστοκούλουρα που είναι στη σελίδα με το προφιτερόλ!!!!!
Γιατί;
Δεν το βρήκα!!!!!

Μη φύγετε..... δεν τελειώσαμε......

η συνέχεια στην αμέσως παλαιότερη απ' αυτήν ανάρτηση



2 σχόλια:

  1. Η 5με έκανε και γέλασα!
    Προχωράμε είπαμε δεν βάζω βαθμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μέλλον γι αυτό κράτα σημειώσεις.

      Διαγραφή