Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Γλυκό μελιτζανάκι

Κανονικά αυτή η ανάρτηση θα έπρεπε να προηγηθεί της προηγούμενης αλλά έστω και τώρα δεν είναι αργά. Αν βιαστείτε προλαβαίνετε να βρείτε στη λαϊκή σας μικρό μελιτζανάκι. 
Εγώ δεν το βρήκα όσο μικρό το ήθελα γι αυτό πήρα μόνο 26 κομμάτια.

Υλικά 

26 μελιτζανάκια (1200 γραμμάρια)
700 γραμμάρια ζάχαρη κρυσταλλική
26 αμύγδαλα 
26 γαρύφαλλα
3 λεμόνια
1 κουταλιά μέλι 

Εκτέλεση

Καθαρίζουμε  με τον καθαριστή της πατάτας  γύρω γύρω  τα μελιτζανάκια και ένα ένα τα ρίχνουμε μέσα σε κρύο νερό όπου έχουμε  ρίξει χυμό από 2 λεμόνια για να μην μαυρίσουν. 

Μέσα στο νερό πρέπει να μείνουν περίπου 16 ώρες. 
Μετά τα ξεπλένουμε πολύ καλά και τα βράζουμε για 10 λεπτά. 
Τα αφαιρούμε από το νερό. Με το χέρι τα σφίγγουμε ένα - ένα για να φύγει το νερό από το εσωτερικό τους και τα αφήνουμε πάνω σε πετσέτα να στραγγίσουν καλά.
Στη συνέχεια κάνουμε μια σχισμή στο κέντρο τους.
Εκεί σε κάθε ένα τοποθετούμε αμύγδαλα που τα έχουμε βράσει, ασπρίσει και για 5 λεπτά τα τοποθετούμε στο φούρνο μικροκυμάτων στη δυνατή κλίμακα ή στον φούρνο τον κανονικό μέχρι να ροδίσουν λιγάκι.
Καρφώνουμε και ένα γαρύφαλλο στο πάνω μέρος τους.  

Βράζουμε τη ζάχαρη με το νερό μέχρι που να δέσει καλά σαν σιρόπι και ρίχνουμε μέσα τα μελιτζανάκια να βράσουν για μισή ώρα. 
Τα σβήνουμε και τα αφήνουμε να ξεκουραστούν μέχρι την επόμενη μέρα.
Τα βάζουμε πάλι να πάρουν μια βράση για 5 λεπτά μαζί με το χυμό ενός λεμονιού και μια κουταλιά μέλι.

Περιττό να σας πω ότι είμαι ξανά για τη λαϊκή, γιατί κάθε μέρα τρώω 3  μελιτζανάκια μόνη μου.
Πρωί - μεσημέρι - βράδυ, σαν συνταγή γιατρού.
Μην διστάσετε να τα φτιάξετε. Είναι υπέροχα.





και θυμηθήτε
Το 2ο παιχνίδι μας
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει τις ιστορίες - παραμύθια σας 
ως τις 5 Οκτωβρίου 2012

Πληροφορίες στο :  http://www.texnistories.blogspot.gr/2012/09/2.html




22 σχόλια:

  1. αχ Φλώρα μου, χτες πήγα στη λαική. Τώρα που θα βρώ εγώ μελιτζανάκια μικρά??
    Μου αρέσει πολύ το μελιτζανάκι και δεν φανταζόμουνα ότι είναι τόσο εύκολο.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως και στην επόμενη λαϊκή σου θα βρεις εύκολα.
      Εύχομαι καλή επιτυχία αν το φτιάξεις.

      Διαγραφή
  2. Πω πω πω! Σίγουρα σου πέτυχε, φαίνεται!

    Καλοφάγωτο Φλωρίτσα μου, δως του να καταλάβει!!!

    Καλό ξημέρωμα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το κακό ότι του δίνω και καταλαβαίνει,
      Καλή σου μέρα γιατί το σχόλιο το είδα πρωί.

      Διαγραφή
  3. Το μελιτζανάκι είναι το αγαπημένο μου γλυκό από κομπόστες. Δεν τρώω κανένα άλλο.
    Το δικό σου μου έφερε σιελόρροια...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απλό και εύκολο. Κάνε τη δοκιμή σου δεν θα αποτύχεις. Είναι garantie η συνταγή

      Διαγραφή
  4. καλημέρα
    το μόνο γλυκό κουταλιού που μου αρέσει είναι το καρυδάκι και το καρπούζι
    μελίτζανακι δεν δοκίμασα ποτέ μου, αλλά ούτε και μου αρέσει η μελιτζάνα σαν φαγητό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι κι εγώ δεν βάζω μελιτζάνα στο στόμα μου σε κανένα φαγητό.
      Να φανταστείς όταν φτιάχνω μουσακά σε μια γωνιά δεν βάζω μελιτζάνα για να φάω εγώ. Αλλά το μελιτζανάκι γλυκό είναι άλλο πράγμα. Αν σου τύχει δοκίμασέ το θα με θυμηθείς.

      Διαγραφή
  5. Γλυκό μελιτζανάκι δοκίμασα πριν 3 μέρες πρώτη φορά!! Είναι τέλειο!! Λογικό που κοντεύει να τελειώσει η πρώτη παρτίδα!! χιχι!
    Σ' ευχαριστούμε για τη συνταγή!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι συμφωνώ πως είναι τέλειο.
      Πάμε για επόμενη δόση αν βρω την Παρασκευή να αγοράσω.

      Διαγραφή
  6. Φλώρα μου,το ζήλεψα το γλυκάκι σου!!Αλλά,πού να βρω τόσο μικρά μελιτζανάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mόνο στη λαϊκή. Οι μανάβηδες δεν φέρνουν τουλάχιστον στην περιοχή μου.

      Διαγραφή
  7. α τι καλούλι, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το πετύχεις μην το αφήσεις.

      Διαγραφή
  8. Μμμ τα λατρεύει ο μπαμπάς μου αυτά τα γλυκά, οπότε θα την τιμήσω την συνταγή σου και θα σου πω τις εντυπώσεις!
    Καλό βραδάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κλαυδία6:26 μ.μ.

    Φλωρέττα μου τι ευτυχής συγκυρία!!!! Αύριο έχει λαική στη γειτονιά μου, παρ΄όλο που δεν είμαι του γλυκού, όποτε με πιάσει υπογλυκαιμία επιθυμώ λίγο μελιτζανάκι, ντοματάκι,συκκαλάκι....τα 3 ΤΟΠ γλυκά του κουταλιού γιά μένα...τέλεια η συνταγή σου και εξαιρετική η παρουσίαση !!! Σε ευχαριστώ!!!(τώρα με τη συγγραφή καίω θερμίδες...θα χρειαστώ σίγουρα ένα γλυκάκι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα γλυκάκι είναι από το Θεό ευλογημένο. Εγώ που τα τρώω τρία τρία ούτε ο Θεός ούτε ο διάολος δεν το θέλει.

      Διαγραφή
  10. Εσύ νομίζεις ότι η xristin θα τρέξει στην λαϊκή να προμηθευτεί μελιτζανάκια και να φτιάξει το γλυκό.
    Μην ονειρεύεσαι, από το δικό σου σκοπεύω να φάω, αν έχει μείνει βεβαίως,βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατύχησες εκτός και αν αύριο στη λαϊκή ξαναβρώ. Το τελευταίο το τσάκισα πριν λίγο.

      Διαγραφή
    2. Κάτσε να κάνω τους υπολογισμούς μου.
      Η ανάρτηση έγινε στις 25/09
      Τα μελιτζανάκια ήταν 26.
      Σήμερα είναι 28/09(βάζω και την σημερινή γιατί είμαι καλός άνθρωπος)
      Με τα φτωχά μαθηματικά μου βγαίνει ότι έτρωγες περίπου 8 μελιτζανάκια την ημέρα.
      Άντε να βάλω και 5-6 που πρόλαβε να φάει η υπόλοιπη οικογένεια(αν πρόλαβε)
      Όχι δεν πάμε καλά Φλώρα.
      Δεν την γλυτώνεις την κόλαση.
      Και εκεί από ότι γνωρίζω nten exi gliko melitzanaki!

      Διαγραφή
    3. Αμάν τα μαθηματικά σου με φάγανε.Κέρασα κιόλας. Κι έπειτα αν ήταν τέσσερα αντί τρία κάτι τρέχει στα γύφτικα.

      Διαγραφή