Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ξεκίνησα beading.....

Όταν δούλευα οκτάωρο έκανα όνειρα για μια ζωή ελεύθερη μετά τη συνταξιοδότησή μου και σκεφτόμουν ότι νέα καθώς θα ήμουν, αφού δούλευα από τα 18 μου, θα είχα  δύναμη και όρεξη  να κάνω χίλια δυο πράγματα και άντε να  αναχαιτίσει κανείς  τις ορέξεις μου με τη φόρα που είχα πάρει.
Και μιλάω βέβαια για τις καλλιτεχνικές ανησυχίες μου και την όρεξή μου για μαθήματα τέχνης παντός είδους.
Έτσι θα έβγαζα αληθινή τη ρήση "Όσο ζει η γριά μαθαίνει".
Και θα χαιρόμουν να πετάω από μάθημα σε μάθημα... σαν πεταλούδα, λίγο μεστωμένη βέβαια.
Όμως "άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων άλλα δε αι  κυρίαι Μέρκελ και Λαγκάρντ κελεύουσι"                                                                                                                   
                                                                   
  
Γιατί όπως και να το κάνεις όλα τα σχετικά με τα hobbies κοστίζουν και ως προς τα δίδακτρα και ως προς τον εξοπλισμό.
Μέσα σ' ένα χρόνο κατάφεραν να μου κόψουν τα όνειρα μιας ζωής.
Όταν όμως διψάει κανείς, ψάχνει και κάπου θα βρει νερό να πιεί.

Ας είναι καλά το διαδίκτυο. 
Αυτό το  Youtube, "να το 'χει καλά ο Θεός", "γερό κι ασκόνταφτο να 'ναι" , όπως λένε στο χωριό μου, όλα τα καλά τα διδάσκει.
Και μάλιστα κάνει μαθήματα  ιδιαίτερα, κατ' οίκον, δωρεάν και μεταμεσονύχτια
Γιατί ενοχλώ κανέναν;  Εγώ τότε αφομοιώνω.... δώδεκα  με τρεις.
Επιπλέον δεν βαριέται να σου τα πει και 10 φορές, άμα λάχει να μην έχεις αντίληψη, και  δεν γίνεσαι  ρεζίλι μέσα στην τάξη να λες " Κυρία, κυρία... δεν το κατάλαβα. Μπορείτε να το επαναλάβετε;" 
....και να γυρνούν να σε κοιτάζουν αποδοκιμαστικά οι φυτούκλες της τάξης, που τα πιάνουν όλα με τη μία. Δεν μπορεί να μην το ξέρετε το είδος. Ευδοκιμεί μέσα σε κάθε τάξη από το νηπιαγωγείο έως... την δια βίου μάθηση.
Ορμώμενη λοιπόν από μια ανάρτηση με ένα υπέροχο κολιέ, έργο τέχνης, στολισμένο με ένα περίτεχνο λουλούδι φτιαγμένο από χάντρες (πρέπει να το δείτε από κοντά http://kallianira-artlover.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html) μπήκα και άρχισα να ψάχνω στο Youtube όλα τα videάκια σχετικά με τις χάντρες - beading ονομάζεται η τέχνη.
Είδα videάκια,  και τελικά έμαθα κάμποσα πράγματα σχετικά με την τεχνική της χάντρας.
Όχι ότι κατάφερα να φτιάξω το λουλούδι της Καλλιάνειρας, θα φάω πολλά ψωμιά ως τότε, αλλά σαν αρχάρια έμαθα αρκετά πράγματα.
Μια και δυο λοιπόν αφού το μυαλό μου επεξεργάστηκε τις πληροφορίες, ξεκίνησα  η καλή σου για την προμήθεια υλικών, εκεί που έχω καταθέσει κατά καιρούς λεφτά και λεφτουδάκια, Λεωχάρους, Κολοκοτρώνη, κ.λ.π. στο κέντρο της Αθήνας.
Και ναι μεν το Youtube δωρεάν αλλά τα υλικά φωτιά και λαύρα..... Ζεματίστηκα σας λέω.
Έσκασα και το πενηντάευρω στο ταμείο, αφού πρώτα αισθάνθηκα μια ζάλη μόλις άκουσα το λογαριασμό. Μη φανταστείτε ποσότητες... Λίγες μόνο χαντρούλες.
Βγαίνοντας έξω λέω στον εαυτό μου:
"Βρε ζώον δεν πήγαινες να αγοράσεις κανένα ρουχαλάκι να το χαρείς, χάντρες πήγες και αγόρασες;"
Έβαλα λοιπόν τις σκέψεις στην άκρη (πάντα έτσι σκέφτομαι και πάντα τα ίδια κάνω) και φτάνοντας στο σπίτι, κάθισα αμέσως στην υλοποίηση......και ιδού τα αποτελέσματα όλα μαζί και παρακάτω χωριστά:
Είναι δύο διαφορετικά σχέδια για βραχιόλια σε 2 παραλλαγές το κάθε ένα.
Η φωτογραφία τα αδικεί θα έλεγα. Δεν είναι βέβαια του στυλ μου γιατί μου φαίνονται  πολύ επίσημα, αλλά θα βγάλουν κάποιες υποχρεώσεις, μην πάει χαμένο και το 50ευρω.







Παλεύοντας έμαθα και μια τεχνική για κορδόνι από χάντρες, αλλά ήταν ατυχής η αγορά των χαντρών για το κορδόνι  γιατί δεν δίνει το αποτέλεσμα που πρέπει. 
Τώρα βασανίζομαι να κάνω και σχέδια πάνω στο κορδόνι  κάτι σαν μετρητό κέντημα με χάντρες, για όσες ξέρουν....
Και παρεπιπτόντως αν κάποιες από σας ξέρουν ας μου σφυρίξουν τα μυστικά, κρίμα να βασανίζομαι η γυναίκα.
Ελπίζω να τα καταφέρω και τότε θα αγοράσω σωστές χάντρες και ευελπιστώ να κάνω άλλη πανηγυρική ανάρτηση....

Μέχρι τότε θυμηθείτε:

Το 2ο παιχνίδι μας
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει τις ιστορίες - παραμύθια σας 
ως τις 5 Οκτωβρίου 2012
Πληροφορίες στο :  http://www.texnistories.blogspot.gr/2012/09/2.html


και 


      Την  Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012 στις 19:00

 από το βιβλιοπωλείο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΗ ΣΤΟΑ
(Ανδρέα Παπανδρέου 11, εντός της στοάς, στο Χαλάνδρι) 

και τις εκδόσεις 

BOOKSTARS,  θα γίνει η παρουσίαση του βιβλίου 

του Χριστόφορου Παπαχαραλάμπους:

"Ο διάδρομος"

Για το βιβλίο θα μιλήσει ο συγγραφέας Γιώργος Παυλίδης.
 Αποσπάσματα θα διαβάσουν οι ηθοποιοί:
 Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους και Φάνης Μουρατίδης



   


19 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραία, με γεια σου!
    Αυτά με το μαύρο με ξετρέλαναν, θα έχεις πάντα κάποια καλά κομμάτια στο συρτάρι σου, φτιαγμένα απ' τα χεράκια σου!

    Καλό Σ/Κ Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κομμάτια έχω πολλά και καλά.
      Απλά δεν τα φοράω. Τόσα χρόνια που φτιάχνω διάφορα κοσμήματα έχω μπουχτίσει πια και δεν μου κάνουν εντύπωση να τα φορέσω.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα βραχιόλια σου!!
    Το youtube δεν λέω, στα μαθαίνει όλα και με άνεση αλλά άμα δεν έχεις και ταλέντο... γι αυτό σου αξίζουν πολλά μπράβο! :)
    Όμορφη ημέρα να έχεις, γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης και συ να περάσεις καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η προσπάθειά σου.αν και όπως λες είσαι στην αρχή!!!!Καλή συνέχεια και περιμένουμε κι άλλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι είναι πολύ αρχή ακόμη.....

      Διαγραφή
  4. Εντυπωσιακή αυτομάθηση! Κι εγώ λάτρης του γιουτιουμπ και σε νιώθω! Μπράβο Φλωρίτα! Κέντησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είμαστε καλά να μαθαίνουμε.

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα είναι,γειά στα χέρια σου!
    Το να δημιουργείς είναι ζωή και μπράβο που δεν το βάζεις κάτω και ψάχνεσαι μετά την συνταξιοδότηση!


    Υ.Γ Από λάθος χειρισμό μου δημοσιεύτηκε μια παλιά ανάρτηση που απάντησες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνταξιοδότηση στα μάτια ενός ανθρώπου όταν είναι νέος του φαίνεται μακρινό όνειρο.
      Εγώ αν και συνταξιοδοτήθηκα όχι μόνο δεν το βάζω κάτω αλλά δεν νοιώθω ούτε μεγαλύτερη από 30 και δεν διανοούμαι τη ζωή μου χωρίς δραστηριότητες.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο,Φλώρα!!Περισσότερο απ' όλα,μ'αρέσει,που δεν σε αποθαρρύνουν οι δυσκολίες!Βρήκες τον τρόπο να μάθεις αυτό που ήθελες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ μπορώ και πάνω από το πτώμα μου να περάσω για να πετύχω αυτό που θέλω.
      Όμως δεν μπορώ να πατήσω ούτε μυρμήγκι.

      Διαγραφή
  7. μπράβο, φοβερά!!! μου άρεσε πολύ το κάτω δεξιά!! με γεια!!! τελικά όταν θέλουμε κάτι πάντα υπάρχει ο τρόπος να το μάθουμε!!! φιλάκια, καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια στο τέλος το καταφέρνουμε

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα τα βραχιολάκια σου!!! Η μέθοδος εκμάθησης youtube, με έχει μάθει κι εμένα πολλά!! χιχι! Καλή αρχή και ανυπομονώ να δω την συνέχεια των υπέροχων δημιουργιών σου!!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα όνειρα είναι για να πραγματοποιούνται καλά κάνετε και δε το εγκαταλείψατε
    καλή επιτυχία εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα Φλώρα
    ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψή σου-)))
    τα βραχιόλια σου είναι καταπληκτικά!!!!
    πολλά φιλιά....σε τοποθέτησα στα αγαπημένα μου-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή