Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012

7 πράγματα που δεν μου αρέσουν


Είναι αλήθεια ότι πολύ μου άρεσε όταν φίλοι στα άλλα blog έπαιρναν πάσα για να απαντήσουν  σε διάφορες ερωτήσεις και ήλπιζα πως κάποια μέρα κάποιος θα μου στείλει κι εμένα μια τέτοια μπάλα.
Όχι για να πάρω  βραβειάκι, το οποίο δεν ξέρω ούτε καν πως το παίρνει κάποιος και  τι σημαίνει για ένα blog να παίρνει βραβεία, δεν ξέρω κιόλας αν εδώ παίρνεις βραβείο,
αλλά γιατί ήθελα κι εγώ να ψαχτώ  για να βρω τις απαντήσεις  για τον ίδιο μου τον εαυτό πρώτα
και για σας έπειτα και αυτές να είναι αληθινές, γιατί δεν μου αρέσουν τα ψέματα.


Και να τώρα απ' τα ανέλπιστα 
η φίλη μου  Georgina 
από το blog
 "Προφανώς θα αδυνατίσω" http://profanws8adunatisw.blogspot.gr
με καλεί να βρω " 7 πράγματα που δεν μου αρέσουν"
και να τα βροντοφωνάξω μέσα απ' το blog μου.

Βάζω το μυαλό σε λειτουργία και να τα
7 πράγματα που δεν μου αρέσουν

1) Δεν το συζητώ καθόλου: η φάβα, η μπανάνα, το ταχίνι, το κουάκερ, οι παστές σαρδέλες.
2) Οι καβγάδες
3) Οι πωλήτριες που σε σνομπάρουν και σε κοιτούν αφ' υψηλού αν το νούμερό σου είναι ΧL και πάνω
4) Όσοι νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα
5) Όσοι δεν ξέρουν να ονειρεύονται
6) Οι " δήθεν" που ζουν μόνο για το θεαθήναι
7) Οι βολεμένοι που ορίζουν τις τύχες του κοσμάκη



Όμως εγώ θέλω να σας πω και τι μου αρέσει. Πειράζει;

1) Τα ζαχαροπλαστεία...εννοώ το περιεχόμενό τους....
2) Η ροκ μουσική και γενικώς η μουσική
3) Τα παντός είδους εικαστικά......
4) Η καλή παρέα με φίλους και μεζεδάκια
5) Οι ντόμπροι άνθρωποι
6) Οι ευγενικοί και διακριτικοί άνθρωποι
7) Οι άνθρωποι με πάθος και όνειρα για τη ζωή




Πειράζει αν σας πω και τι μου λείπει;

1) Το γλυκό μετά από κάθε γεύμα μου
2) Η λυγερή σιλουέτα που έχασα εδώ και πολλά χρόνια
3) Τα ταξίδια που δεν μπορώ πια να κάνω
4) Δύο φίλες μου που η ζωή μας ξεμάκρυνε ...
5) Το θρανίο...
6) Η σιγουριά για το αύριο
7) Η περηφάνια της πατρίδας μου........................ 

                                                                                                                                                                       

                                                                        Άντε θα σας πω και τι θα ήθελα να κάνω στο μέλλον


1) Να μάθω να δουλεύω φυσητό γυαλί
2) Να πάω στη Σκωτία και στην Κωνσταντινούπολη
3) Να μεγαλώσω εγγονάκια
4) Να μάθω να οδηγώ
5) Να ζήσω όσο είναι δυνατό με υγεία και ηρεμία τα γεράματά μου
6) Να οργανώνω καλλιτεχνικά δρώμενα  
                                                                        7) Να πάρω πίσω .... την πατρίδα μου..... απ' όσους την καπηλεύονται


Και  εδώ είμαστε  - δεν χανόμαστε, ότι άλλο μου έρθει θα σας το πω
'Ομως οφείλω να παραδώσω τη σκυτάλη 
στους.
1.http://xristin125.blogspot.gr/
2.http://coulakaicoula.blogspot.gr/
3.http://spirtokoyto.blogspot.gr/
4.http://merriesmelodies.blogspot.gr/
5.http://lolaparea.blogspot.gr/
6.http://syros2js.blogspot.gr/
7.http://stamarstavros.blogspot.gr/

Χθες παρέλαβα το βραβείο μου 
από το blog 
ΚΟΣΜΗΜΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΜΑhttp://daphnofila.blogspot.gr/
και σήμερα μου το έστειλε και το blog
 wild rose http://wildrose-home.blogspot.gr/

Και εδώ έχουμε κανόνες. 
Αφού ανέφερα τα link των  blog που μου το χάρισαν
 θα πρέπει να το χαρίσω σε 5 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
 Και αυτά είναι:
1.http://ta-lia.blogspot.gr/
2.http://zachospaintings.blogspot.gr
3.http://eleteto.blogspot.gr/
4.http://paintelenfly.blogspot.gr/
5.http://www.xrysomelisses.blogspot.gr/

Επειδή τα βραβεία πλακώσανε απανωτά και δεν μπορούσα να τα καθυστερήσω, στέρησα από χρόνο την προηγούμενη ανάρτησή μου με θέμα  "Ευγένεια".
Για να μην την αδικήσω λοιπόν,
 αν θέλετε, με ένα κλικ  στο παρακάτω link
 μπορείτε να την επισκεφθείτε.
http://www.texnistories.blogspot.gr/2012/09/blog-post_2066.html


Παράλληλα σας θυμίζω ότι
  το βράδυ της 5ης Οκτωβρίου εκπνέει η προθεσμία
 για τη συμμετοχή σας στο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
ά
Πληροφορίες στο :  http://www.texnistories.blogspot.gr/2012/09/2.html


Συμπληρώνω την ανάρτησή μου αυτή, (διότι η επόμενη  που θα αναρτηθεί απόψε το βράδυ, μετά τα μεσάνυχτα της 5/10/12 , θα είναι αφιερωμένη στην ανάρτηση των ιστοριών -παραμυθιών) ευχαριστώντας το blog      http://podilatisa.blogspot.gr/                                                           που μου χάρισε ένα βραβείο σύμφωνα με το οποίο πρέπει να κάνουμε τις παρακάτω ενέργειες:



1) Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας
2) Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3) Αναφέρουμε 7 τυχαία πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4) Αναφέρουμε τους κανόνες
5) Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6) Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν



Μια λοιπόν και πρέπει να πω 7 πράγματα για εμένα θα πω τα παρακάτω
1. Είμαι 52 ετών και δεν φοβάμαι να το πω
2. Φοβάμαι να πω τα κιλά μου γιατί ξεπερνούν κατά πολύ τα χρόνια μου.
3. Είμαι παντρεμένη.
4. 'Εχω 2 γυιούς.
5. Αγαπώ τις τέχνες.
6. Μου αρέσουνπολύ τα παραμύθια.
7. Είμαι ενθουσιασμένη με την blogοκατάσταση...

Τα είπα και ξαλάφρωσα.
Αυτό το βραβείο θα το χαρίσω σε μερικούς καινούργιος επισκέπτες του blog μου ... με την ελπίδα πως δεν θα το έχουν ήδη πάρει και δεν τους βάζω σε φασαρία.





37 σχόλια:

  1. πολύ μου άρεσε που το εξέλιξες το παιχνίδι!! :) καλό μήνα και καλή εβδομάδα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα σκοπό να το εξελίξω. Με πιάνει η μανία να βγάζω τα εσώψυχα...

      Διαγραφή
  2. Κι εμένα μου άρεσε που το πήγες ένα βήμα παραπέρα...ή μάλλον τρία βήματα παραπέρα..χαχα..
    Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν επίσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ήρθα κοριτσάκι μου...
    ...κοντά στα ξημερώματα βέβαια,αλλά είχα και μία εκ_Πομπή κόλαφο...λολ
    και δεν μου λες...σε ποιά απαντώ...???
    στα "δεν μου αρέσουν "...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι στα δεν μου αρέσουν αλλά αν θέλεις απαντάς και στα υπόλοιπα.

      Διαγραφή
  4. Και σε ποιον δεν αρέσει το περιεχόμενο των ζαχαροπλαστείων; χαχα
    Σου εύχομαι να αποκτήσεις και άλλα πολλά βραβεία!
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά να αδειάζουμε τα ζαχαροπλαστεία.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!!!

    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!!!
    (Ως αρκετά νέα αναγνώστριά μας, πιθανόν να μην γνωρίζεις πως δεν πολυ-συμμετέχουμε σε παιχνίδια ερωτο-απαντήσεων (επειδή κάνουμε ανάρτηση κάθε 2η Παρασκευή κ' αν φτάσουμε στο σημείο να απαντάμε μόνο σε ερωτήσεις, δεν θα έχουμε... αναρτήσεις!!!), ωστόσο, με πολλή-πολλή μεγάλη χαρά, θα σου πούμε 7 πράγματα που δεν μας αρέσουν από εδώ!!! (Κάποια στιγμή θα αναρτηθούν συγκεντρωτικά και στο blog μας!!)

    * Δεν μου αρέσει το να έρχομαι αντιμέτωπη με μια πράξη αδικίας από κάποιον -και καλά ισχυρό- εναντίον κάποιου που δεν γνωρίζει (ακόμα) τη δύναμή του...
    * Δεν μου αρέσουν τα περιστατικά κακομεταχείρισης κ' εκμετάλλευσης (ζώων, παιδιών κτλ)...
    * Δεν μου αρέσουν οι... άσχετοι που προσπαθούν να το παίξουν αυθεντίες...
    * Δεν μου αρέσει να μένουν ατιμώρητοι όσοι έχουν καταντήσει έτσι την Πατρίδα μου και τον Κόσμο της...
    * Δεν μου αρέσει να αναγκάζομαι να έχω δίπλα μου άτομα που δεν έχουν χιούμορ...
    * Δεν μου αρέσει που αρκετοί αρνούνται να συνειδητοποιήσουν πως το ρημάδι ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ ΚΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ...
    * Δεν μου αρέσει να μου στερούν το χαμόγελο...

    Την αγάπη μας κ' τα φιλιά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που μαθαίνω σιγά σιγά πράγματα κι από σας. Έχω πνιγεί τελευταία, αναγκάζομαι να περνάω ώρες μπροστά στον υπολογιστή επειδή τρέχει και το παιχνίδι του blog μου που θέλει πολλές ώρες να παίρνεις τις ιστορίες, να τις επεξεργάζεσαι στο word για να έχουν μια σχεδόν ομοιόμορφη εμφάνιση, να ετοιμάζεις τις αναρτήσεις που θα τις φιλοξενούν και να επισκέπτεσαι και να απαντάς.....
      Να ξέρω λοιπόν ότι το 15ημερο είναι ότι πρέπει για αναρτήσεις.
      Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και για τον κόπο σου να απαντήσεις.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  6. Σου εύχομαι αυτά που θέλεις για το μέλλον να πραγματοποιηθούν και αυτά που σε πικραίνουν να μην έρθουν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oι ευχές σου με ανακουφίζουν. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  7. Φλώρα καλή σου ημέρα,
    Πρώτα- πρώτα να σου διαβιβάσω τις ευχαριστίες όλων των μελισσών για το βραβείο που μας χαρίζετε και θα ήθελα απλά να προσθέσω κοντά σ αυτά που έγραψες ότι όλη η ιστορία είναι οι ερωτησούλες και όχι το βραβείο με την έννοια του βραβείου φυσικά!
    Τώρα επειδή δεν ξέρω τι γίνεται εμείς τι πρέπει να κάνουμε?
    Εξήγησε μας γιατί και εμείς είμαστε ολίγον τι άσχετες!
    Πολλά φιλιά απ όλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει να κάνεις ανάρτηση στην οποία θα δείχνεις το βραβείο σου που θα αντιγράψεις από εμένα, θα αναφέρεις ποιός σου το έδωσε γράφοντας το link μου(http://texnistories.blogspot.gr/) και να προσκαλέσεις 5 ακόμη blogs που έχουν λιγότερα από 200 μέλη να παραλάβουν τη σκυτάλη του παιχνιδιού και να το συνεχίσουν, ακριβώς όπως θα έχεις κάνει εσύ και όπως έκανα εγώ.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Φλώρα,μπλογκογειτόνισα και γειτόνισα!
      Ξεκινάω να κάνω ότι μου είπες,πιστεύω να το φέρω εις πέρας!
      Καλή ημέρα να έχεις και δημιουργική!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Φλώρα. Βρήκα πολλά κοινα σε αυτά που γράφεις και είπα να σε ακολουθήσω.Καλώς σε βρήκα λοιπόν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο blog μου. Θα σε επισκεφθώ κι εγώ αμέσως.

      Διαγραφή
  9. Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου. Μόλις έστειλα τη συμμετοχή μου στο παιχνίδι με τις λέξεις. Ελπίζω να αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέλαβα τη συμμετοχή σου και σε ευχαριστώ πολύ. Μου άρεσε πολύ.

      Διαγραφή
  10. πω πω βραβεία!!!!Να τα χαίρεσαι όλα-)))
    σου εύχομαι ,αυτά που θέλεις να γίνουν στο μέλλον,να πραγματοποιηθούν!!!
    καλή συνέχεια στο παιχνίδι σας,και χάρηκα που ήρθα στο όμορφο μπλογκ σου-))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ένα είναι μόνο το βραβειάκι μου και δεν ξέρω και σε τι χρησιμεύει.
      Θα έρθω κι εγώ στο δικό σου blog

      Διαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντεύουν οι αναρτήσεις και σε μια εβδομάδα ετοιμάσου για το επόμενο....
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  12. Υπάρχει στο blog μου ένα βραβείο για σένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις.

      Διαγραφή
  13. Μ'αυτού του είδους τα παιχνίδια γνωρίζεις τον άλλο καλύτερα αν απαντά αληθινά και δεν υποκρίνεται και εσύ το'φερες πολύ έξυπνα στα μέτρα σου το παιχνίδι:))
    Τα βραβεία για μένα είναι τρόπος για να γεμίζουν αναγνώστες.
    Απέχω απ'αυτές τις θεωρίες,τα περισσότερα που'χω πάρει από ευγένεια αλλά δεν νομίζουν ότι σημαίνουν κάτι, για να μη στεναχωριέσαι :))

    Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ! Να'σαι καλά!
    Πάντα τέτοια και καλύτερα, εύχομαι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι και συ καλά
      και να μαζεύεις βραβεία.

      Διαγραφή
  15. καλησπέρα
    ευχαριστώ για την συμμετοχή στο διαγωνισμο , εύχομαι καλή επιτυχία
    ανάρτησα ήδη την όμορφη καρφίτσα μαζί με τις άλλες συμμετοχές

    ευχαριστώ για το βράβειο, αλλά έκανα ανακοίνωση για τα βραβεία σε ανάρτηση σήμερα το πρωί, δείτε εδώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/the-versatile-blogger.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Δελφινάκι μου, εσύ να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  16. Ε οχι και να μην σου αρεσουν οι μπανανες... με ολα τα αλλα συμφωνω.
    Να πας Κωνσταντινουπολη, μου αρεσε πολυ. Σκωτια δεν εχω παει και θελω να την επισκεφτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίμαι και αλλεργική στις μπανάνες.
      Όσο για τα ταξίδια πια δύσκολα...

      Διαγραφή
  17. Αε ευχαριστω πολύ για το βραβειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τελευταία και καταϊδρωμένη έρχομαι για να σε ευχαριστήσω για το βραβείο που μου χαρίζεις. Συγχαρητήρια για τα βραβεία που παρέλαβες, μπράβο για τα παιχνίδια με τις λέξεις που διοργανώνετε.Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή