Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2012

Έναρξη 2ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Σήμερα ξεκινάει 
το 2ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
                Μέχρι  και  5 Οκτωβρίου                    
 μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες - παραμύθια σας.



ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ
 ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ 

  Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
  Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μου έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

 Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.

 Οι  λέξεις  αυτές, διαλέχτηκαν από την Τασούλα, την νικήτρια του 1ου παιχνιδιού μας, και είναι οι εξής:













       

  

Πρότασή μας, που εξακολουθεί να ισχύει, ήταν  να φιλοξενούν οι νικητές στο δικό τους blog το παιχνίδι μας (αν θέλουν και μπορούν).



   Δυστυχώς οι νικητές του 1ου παιχνιδιού μας, για δικό τους σοβαρό λόγο ο καθένας, δεν μπόρεσαν να φιλοξενήσουν το 2o παιχνίδι, το οποίο θα διεξαχθεί και αυτή τη φορά στο δικό του σπίτι - blog το "TEXNIS STORIES".
Αφήνουμε λοιπόν το ταξίδι του παιχνιδιού μας για την επόμενη φορά.
  
Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές  για όλους τους συμμετέχοντες λέξεις.


        
  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 
  1.         Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτώνται  και  θα παραμένουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα 3 εβδομάδων  (με καθορισμένη ημερομηνία λήξης)
  2.      Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
  3.       Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους.
  4.     Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά και να μην υπερβαίνουν τις 2 σελίδες ούτως ώστε όλοι να τα διαβάζουν χωρίς να κουράζονται. Στο προηγούμενο παιχνίδι μας είχαμε ιστορίες που ξεπερνούσαν κατά πολύ τις 2 σελίδες με αποτέλεσμα οι αναγνώστες που έμπαιναν για να βαθμολογήσουν να αντιμετωπίζουν ένα τεράστιο όγκο γραπτών που τους αποθάρρυναν να μείνουν και να τα διαβάσουν.
  5.     Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .
  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.
 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανακοίνωση στην κορυφή της δεξιάς μπάρας.
  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα 






                       καλό γράψιμο και καλή επιτυχία.

Υ.Γ.   Παρακαλώ πολύ να μην στέλνετε 
          τα κείμενά σας χωρίς να έχετε πραγματοποιήσει
          προηγουμένως τον ορθογραφικό έλεγχο. 
          Αν για σας η διόρθωση ενός κειμένου είναι κόπος 
          φανταστείτε τι χρόνο ξόδεψα εγώ στο προηγούμενο παιχνίδι
          αφού έπρεπε να ασχοληθώ με διόρθωση 20 κειμένων.
          Επίσης δεν μπορώ να δεχτώ εικονογραφημένα κείμενα
          γιατί είναι διαφορετική η οπτική εντύπωση που δίνουν αυτά
          έναντι των υπολοίπων κατά τη βαθμολόγηση, 
         καθώς τυγχάνουν διαφορετικής αντιμετώπισης, 
         και επιπλέον χρειάζονται μεγαλύτερο χώρο. 

21 σχόλια:

  1. Φλώρα μου καλή,
    αφού πω πρώτα ένα μεγάλο μπράβο σε σένα για όλο αυτό που έστησες και διαχειρίστηκες,θα συγχαρώ τους πρώτους νικητές,αλλά και όλους όσους πήραν μέρος στο παιχνίδι σου...
    εγώ,όπως είπαμε στο μέιλ,τα έκανα μούσκεμα με το να μη πατήσω αποστολή στο μήνυμα και αυτό να περιμένει το περιστέρι για να φύγει...
    Ελπίζω να καταφέρω να συμμετάσχω στο Νο 2 σου,αφού ξεκινάει σύντομα και η δεύτερη εκπομπή μου που πρέπει να ετοιμάσω...
    ομνύω οτι θα προσπαθήσω...

    και πάλι εύγε σε όλους σας...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως μπορείς όλα να τα προλάβεις.
      Άντε σε περιμένω.
      Οι λέξεις που έδωσε η φίλη μας Τασούλα είναι πραγματική πρόκληση.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!!!
    ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ!!!!!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ !!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Ρένα μου.
      Μην ξεχαστείς και χάσεις το τρένο.
      Θέλω να είσαι από τους πρώτους επιβάτες της ταχείας μου.

      Διαγραφή
    2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Φλώρα μου
    Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια για όλο αυτό που διοργανώνεις στο φιλόξενο χώρο σου. Θα προσπαθήσω να γράψω και αυτή τη φορά κάτι...να δούμε σε τι μονοπάτια θα πάμε αυτή τη φορά ο καθένας μας...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ έχεις αποδείξει ότι το έχεις.
      Βάλε τα δυνατά σου. Θέλω να με εντυπωσιάσεις...

      Διαγραφή
  4. Να και το δεύτερο παιχνίδι!! Μου φαίνονται πιο δύσκολες οι λέξεις!! Δεν ξέρω αν θα μου βγει κάτι ώστε να πάρω μέρος πάλι! Θα προσπαθήσω πάντως!! Μου άρεσε που πήρα μέρος και την πρώτη φορά!!
    Συγχαρητήρια για όλη την οργάνωση!! Εύχομαι η συμμετοχή αυτή τη φορά να είναι διπλάσια!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η φίλη μας Τασούλα αποφάσισε να μας ρίξει στα βαθιά νερά.
      Κολύμπα και θα βρεις το δρόμο είμαι σίγουρη.
      Κι εγώ μόλις τις είδα ήμουν λίγο αρνητική αλλά όλα καλά.
      Κάτι έγινε. Τελικά το ένα φέρνει το άλλο και οι ιδέες κατεβαίνουν όσο κρατάς το στυλό. Εγώ δεν κρατάω στυλό γράφω απευθείας γιατί κάνω στην πορεία πολλές διορθώσεις και το χαρτί γράψε σβήσε δεν βοηθάει.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Φλώρα μου!!! Τούτη τη φορά ελπίζω να προλάβω!!! Οι λέξεις καταπληκτικές, αν και στην πρώτη ανάγνωση θεώρησα ότι δεν θα μπορούσαν να δέσουν. Ξεκινώ απο σήμερα το βράδυ λοιπόν :)) φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tη νύχτα έρχονται οι καλύτερες ιδέες.
      Σκέψου και θα δεις ότι κάτι καλό θα βγει.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Φλώρα και χαίρομαι για την γνωριμία.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στο μπλοκ μου.Βλέπω ότι εδώ διοργανώνονται ωραία πραγματάκια.Θα περνάω να διαβάζω τις ιστορίες που γράφονται και ίσως κάποια στιγμή να συμμετάσχω κι εγώ (θα προσπαθήσω να βρω χρόνο).Καλή έμπνευση σε όλους τους συμμετέχοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
      Σε λίγες μέρες θα βάλω και κατασκευές που νομίζω σε ενδιαφέρουν περισσότερο,
      όμως προσπάθησε να γράψεις και ιστορία θα δεις που θα σου αρέσει και είναι κολλητιή η ασθένεια θα το κάνεις και θα το ξανακάνεις...

      Διαγραφή
  7. Γεια σας κι από μένα
    καλή αρχή και καλή επιτυχία στη καινούρια πεντάδα λέξεων
    με πρώτη ματιά με δυσκολεύουν λίγο, δεν ξέρω πως θα δέσουν
    αλλά θα το προσπαθήσω
    ποτέ μου δεν έχω γράψει ιστορία, παραμύθι ή ότι άλλο
    και χαίρομαι που μου δίνετε η ευκαιρία
    ανυπομονούσα και ανυπομονώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι κολύμπα μαζί μας στη δική μας θάλασσα των ιστοριών - παραμυθιών.

      Διαγραφή
    2. :) τι γλυκό σχόλιο τι γλυκιά απάντηση

      Διαγραφή
  8. Πωπω ευτυχώς αυτή την φορά το περιθώριο είναι μεγαλύτερο χαχα
    Θα προλάβω να γράψω κάτι!!
    Πάντως αυτές οι λέξεις είναι πιο δύσκολες απ' τις πρώτες, πήγαμε τον πήχη πιο ψηλά!! :P
    Όμορφη ημέρα να έχεις Φλόρα και πάντα διάθεση να φιλοξενείς τόσο ωραίες ιδέες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο είχα πει και σε προηγούμενη ανάρτηση πως μου αρέσει πολύ αυτό το παιχνίδι που σκέφτηκες! Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ και ελπίζω να προλάβω! Δεν ξέρω να σου πω για τις λέξεις αν είναι εύκολες ή δύσκολες, πιστεύω θα φανεί στην πορεία! :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τις βλέπεις λες ωχ... αλλά όταν ξεκινήσεις όλα πάνε πρίμα....
      Θα προλάβεις είμαι σίγουρη.

      Διαγραφή
  10. Φλωρα!!!!!! ηρθα να σε βρω!!!!
    τωρα διαβασα το παιχνιδι σου...πολυ εξυπνο και πρωτοτυπο!!!!
    θα χαρω να τα λεμε..σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα χαρώ πιο πολύ αν μου γράψεις και ιστορία....
      Ήρθα κι εγώ και σε βρήκα και θα περνάω τακτικά...

      Διαγραφή